МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні тези для підготовки до теми № 7У першому питанню необхідно проаналізувати ідеї М. Сперанського, масонів, декабристів, виявити їх спільні та відмінні риси в теорії та практиці. При розкритті другого питаннянеобхідно порівняти концепції та діяльність Кирило-Мефодіївського товариства і «Руської Трійці» щодо права української нації на самовизначення та можливих шляхів досягнення цього. Третє питаннядоречно готувати із застосування порівняльних політологічних методів стосовно ліберальних, марксистських, революційно-демократичних, анархістських, народницьких та інших концепцій, громадської діяльності в Росії та на українських землях у другій половині ХІХ ст..
Тема 8 Полiтичнi iдеї світу, Росії та України В ХХ – першому десятилітті ХХІ століття. План 1. Світова політична думка в першій половині ХХ ст. 2. Політичні ідеї в Росії, СРСР та Україні в 1-й половині ХХ ст.. 3. Політичні концепції світу Росії та України в 2 –й пол. ХХ –поч. ХХІ ст. Література: [34, 35, 37, 43, 45, 46]. Основні тези для підготовки до теми № 8 У першому питанні необхідно проаналізувати світові політичні теорії біхевіоризму, фрейдизму, тоталітаризму, демократії. У другому питанні провести порівняльний аналіз політичних концепцій у Росії та на українських землях у перші два десятиліття ХХ ст., панування комуністичної ідеології в СРСР та становлення українського інтегрального націоналізму в 20-40-х роках ХХ ст. У третьому питанніпорівняти еволюційні процеси світової російської та української політичної думки, її вплив на політичне життя. Тема 9 Політична влада. План 1. Влада як соціальне явище. 2. Структура влади як інституційної форми суспільної могутності. 3. Влада і владні відносини у сучасному українському суспільстві. Література: [4, 7, 22, 28, 30, 45]. Основні тези для підготовки до теми № 9 У першому питанні розкрити поняття і суть влади. Основні концепції влади. Народ – джерело і носій влади. Суперечність відносин панування і підкорення. Соціальне призначення влади. Основні різновиди влади. У другому питанні охарактеризувати політичну владу, концепцію про три типи влади М. Вебера, проблему забезпечення легітимності влади. У третьому питанні проаналізувати взаємодії гілок влади в сучасній Україні, виділити досягнення та недоліки. Тема 10 Політична система суспільства План 1. Поняття «політична система суспільства». 2. Основні елементи політичної системи. 3. Функції та типологія політичних систем. 4. Особливості політичної системи України. Література: [8, 17, 19, 24, 28, 44, 45, 46]. Читайте також:
|
||||||||
|