МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні тези для підготовки до теми № 5Перше питанняпов`язане з державотворчими ідеями та політичною діяльністю гетьмана Б. Хмельницького та його наступників, аналізом їх здобутків та помилок. Друге питаннястосуєтьсянамагань І. Мазепи зберегти хоча б автономний статус українських земель, щоб згодом отримати незалежність під протекторатом Швеції. Також доречно порівняти концепції конституційних демократичних засад української державності П. Орлика та освіченого абсолютизму Ф. Прокоповича. Третє питаннявимагає аналізусуперечливих соціально-політичних поглядів історика В. Татищева та імператриці Катерини ІІ. У четвертому питаннінеобхідно розкрити, порівнюючи просвітницькі ідеї філософа-гуманіста Г. Сковороди та засновника революційної демократії, автора «Путешествия из Петербурга в Москву» О. Радищева. Тема 6 Особливості світової політичної думки ХІХ століття План 1. Соціально-політичні концепції Е. Берка, Ш. А. Токвіля, Д. С. Міля. 2. Порівняння політичних ідей Г.В. Л. Гегеля та Е. Канта. 3. Політичні теорії соціалістів – утопістів А. Сен -Сімона, Ш. Фур'є, Р. Оуєна та ідеї П. Ж. Прудона, К. Маркса, Ф. Енгельса 4. Політичні та соціальні концепції Е. Бернштейна. та М. Вебера. Література:[20, 21, 36, 38, 45]. Основні тези для підготовки до теми № 6 У першому питанні необхідно проаналізувати ідеї батька консерватизму Е. Берка та прихильників лібералізму Ш. А. Токвіля, Д. С. Міля. При розкритті другого та третього питаньтреба враховувати, що ХІХ ст.відрізняються різноманіттям пошуків оптимальних шляхів розв`язання проблем між різними соціальними верствами населення. Тому тут спостерігається протистояння; прихильника правової держави Еммануїла Канта, ліберально-демократичних ідей Георга Гегеля, П'єра Жозефа Прудона, соціалістів-утопістів А. Сен-Сімона, Ш. Фур'є, Р. Оуєна та марксистів. Четверте питанняприсвячене політичним, соціальним концепціям, соціал-демократичним ідеям Е. Бернштейна, які відкидають революційний радикалізм К. Маркса та Ф. Енгельса та теоріям бюрократії, «розумної соціології» М. Вебера, який протиставляв марксизму «протестантську етику». Тема 7 Політичні ідеї на українських землях та в Росії ХІХ ст. 1. Політичні теорії в Росії та на українських землях першої чверті ХІХ ст. 2. Кирило-Мефодієвське товариство та «Руська Трійця». 3. Соціально-політичні концепції в Росії та на українських землях другої половини ХІХ ст.. Література: [35, 37, 38, 40,44, 45, 46]. Читайте також:
|
||||||||
|