МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні тези для підготовки до теми № 3Перше питання –розкриттяродово-племінних форм, федерації та конфедерації племен, ранніх форм держав, зародження і розвиток політичних думок у русичів, аналіз «Церковних статутів», «Руської Правди», «Літописів», «Проповідей», «Повчаннь» як першоджерел політичних ідей у Київській Русі. Порівняння їх з політичними ідеями світу часів Середньовіччя. Друге питанняпотребує розкриття політичних доктрин у Галицько-Волинській державі та Литовському князівстві, аналізу «Литовських Статутів». У третьому питаннінеобхідно розкрити теорію «трьох царств» Сімеона Суздальського та Філофея, ідеї та діяльність Івана Грозного щодо розбудови держави, порівняти їх з політичними теоріями світу епохи Відродження. У четвертому питанніслід показати роль братських шкіл, Острозької та Києво-Могилянської академії у суспільно-політичному житті; проаналізувати політичні ідеї Христофора Філалета, Івана Вишенського, Петра Могили. Тема 4 Політичні теорії Нового часу (XVII –XIII ст.) План 1. Політичні ідеї Т. Гоббса та Д. Локка. 2. Політико-правові концепції Ш. Л. Монтеск’є та Ж.-Ж. Руссо. 3. Політичні теорії Д. Медісона, Т. Пейна та Т. Джефферсона. Література: [4, 13, 20, 21, 28, 45]. Основні тези для підготовки до теми № 4 У першому питаннірозкритиполітико-правові аспекти свободи і справедливості, верховенства прав та закону, ідеї народного суверенітету, суспільного договору в політичних доктринах Т. Гоббса та Д. Локка. У першому питанніпорівняти ліберальні позиції Ш. Л. Монтеск’є та прихильника радикально-демократичного політичного розвитку Ж.-Ж. Руссо. У першому питанніпроаналізувати ідеї американського конституціалізму, які знаходились під значним впливом англійської та французької політичної думки, Джеймса Медісона, Томаса Пейна і Томаса Джефферсона --творців першої у світі Конституції США 1787 р. Тема 5 Політичні ідеї на українських землях та в Росії (друга половина XVII –XVIII ст.) План 1. Хмельниччина – перша спроба заснування української держави. 2. Політичні ідеї І. Мазепи, П. Орлика та Ф. Прокоповича. 3. Суперечливі політичні концепції В.Татищева та Катерини ІІ. 4. Просвітницькі ідеї Г. Сковороди та революційні О. Радищева. Література: [26, 40, 42, 45, 46]. Читайте також:
|
||||||||
|