Об’єктивна необхідність і значення оцінювання персоналу. Наукова полеміка щодо формування цілей і завдань оцінювання персоналу.
Показники та критерії оцінювання персоналу. Оцінювання персоналу за ключовими компетенціями. Фактори, які впливають на вибір показників оцінювання персоналу.
Підходи різних вчених і практиків щодо класифікації методів оцінювання персоналу.
Методи збирання інформації про працівника: вивчення документів та інших письмових джерел, співбесіда та опитування керівників, підлеглих, колег по роботі, клієнтів, постачальників, спостереження за працівником, анкетування, тестування.
Методи оброблення інформації (виміру показників): описові характеристики, методи балового оцінювання, коефіцієнтні методи.
Методи порівняння: ранжирування, парне порівняння, порівняння з еталоном. Метод розподілу працівників усередині групи в межах заданих інтервалів. Методи шкалування. Методичні аспекти розроблення шкали оцінювання. Варіанти побудови оціночних шкал. Технологія оцінювання персоналу за досягненням поставлених цілей. Послуги центрів оцінювання (Assessment Center) в комплексному оцінюванні персоналу. Програми роботи центрів оцінювання.
Процес оцінювання: характеристика його основних елементів. Місце проведення оцінювання. Періодичність оцінювання. Суб’єкти оцінювання: керівники, співробітники служби персоналу, колеги, підлеглі, незалежні експерти. Самооцінювання, її переваги та недоліки. Досвід використання атестації «3600». Визначення відповідальних осіб за проведення оцінювання. Оформлення результатів оцінювання. Використання спеціальних бланків, форм і листів. Методичні аспекти розроблення оцінювальних форм.
Атестація керівників, професіоналів і фахівців: періодичність, види, функції, документація, процедура проведення та використання результатів.