Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

"Аналітичні розрахунки у сфері фінансових послуг "

галузі знань 0305 "Економіка і підприємництво" напрям підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит» (групи ФБДп – 41-43, ФБДі-41)

Назви змістових модулів і тем Кількість годин
Усього лекції практичні індивідуально-консультаційна робота самостійна робота студента
Модуль 1
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ І = 2 ЗАЛІКОВИХ КРЕДИТИ (72 год.) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕТОДІВ АНАЛІЗУ ФІНАНСОВИХ РИНКІВ
1. Статистика в економіці:цілі, основні поняття, інструменти.
2. Види даних, основи теорій ймовірності, кореляція між змінними.
3. Метод найменших квадратів (OLS): виведення, припущення.
4. Тестування гіпотез.  
5. Модульна контрольна робота №1      
Разом за змістовим модулем 1
Модуль 2
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ ІІ = 2 ЗАЛІКОВИХ КРЕДИТИ (72 год.) НАЙПРОСТІШІ МОДЕЛІ АНАЛІЗУ ФІНАНСОВИХ РИНКІВ
6. Порушення припущень OLS: гетероскедастичність.
7. Порушення припущень OLS: автокореляція залишків.
8. Порушення припущень OLS: ендогенність
9. Алгоритм побудови, аналізу та описання лінійної регресії
10. Міжгрупові порівняння
11. Модульна контрольна робота №2      
12. Форма підсумкової атестації - ПМК      
Разом за змістовим модулем II
Разом
                       

СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

"Аналітичні розрахунки у сфері фінансових послуг"

галузі знань 0305 "Економіка і підприємництво"

Напрям підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит» (група ФБДЗ – 41-41к)

Назви змістових модулів і тем Кількість годин
Усього лекції практичні індивідуально-консультаційна робота самостійна робота студента
Модуль 1
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ І = 2 ЗАЛІКОВИХ КРЕДИТИ (72 год.) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕТОДІВ АНАЛІЗУ ФІНАНСОВИХ РИНКІВ
1. Статистика в економіці:цілі, основні поняття, інструменти.      
2. Види даних, основи теорій ймовірності, кореляція між змінними.  
3. Метод найменших квадратів (OLS): виведення, припущення.  
Разом за змістовим модулем 1  
Модуль 2
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ ІІ = 2 ЗАЛІКОВИХ КРЕДИТИ (72 год.) НАЙПРОСТІШІ МОДЕЛІ АНАЛІЗУ ФІНАНСОВИХ РИНКІВ
4. Тестування гіпотез.      
5. Порушення припущень OLS: гетероскедастичність.  
6. Порушення припущень OLS: автокореляція залишків.  
7. Форма підсумкової атестації - ПМК      
Разом за змістовим модулем II  
Разом  
                       

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ

МОДУЛЬ 1

ЗМ 1.Теоретичні основи методів аналізу фінансових ринків

 

Практичне заняття 1.

Тема 1. Статистика в економіці: цілі, основні поняття, інструменти.

Тема2. Види даних, основи теорій ймовірності, кореляція між змінними.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I 9. Структура речевого дефекта у детей,
  3. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності
  9. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  10. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  12. III. Мотивація навчальної діяльності




Переглядів: 728

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПЕРЕДМОВА. | Основні теоретичні поняття теми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.