Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні теоретичні поняття теми

Основні види даних в економетриці. Розподіл ймовірностей і його параметри. Параметричні і непараметричні методи. Неперервні дані. Рахункові дані. Дискретні дані. Бінарні дані. Категорійні дані. Щільність функції ймовірності. Нормальний розподіл. Математичне очікування. Варіація. Скошеність (skewness). Ексцес (eccess kurtosis). Q-Q графіки. Кореляція Спірмена. τ-коефіцієнт Кендалла.

 

Рекомендації щодо порядку опрацювання навчальних матеріалів та підготовки до практичного заняття

1. Опрацюйте лекційний матеріал та рекомендовану літературу.

2. Ознайомтесь з основними програмними комплексами, що будуть використовуватися на практичних заняттях, а саме: Gretl та SPSS (Statistica).

Мета заняття: ознайомитися із основними видами даних у економетриці; розглянути поняття нормального розподілу та його параметри; навчитись проводити тести на нормальність розподілу; ознайомитися з сутністю параметричних та непараметричних методів в статистиці.

Методи оцінювання: письмове опитування (виконання практичної роботи №1).

Результати навчання: знання основ функціонування програмних комплексів Gretl та SPSS (Statistica); формування навичок ідентифікації нормальності розподілу статистичних даних (або його відсутності) за допомогою побудови Q-Q графіків, гістограм та оцінювання щільності розподілу; уміння тестувати нормальність за допомогою окремих параметричних та непараметричних тестів.

 

План проведення практичного заняття:


Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  3. II. Основні засоби
  4. II. ОСНОВНІ ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВИХ КОЛЕКТИВІВ
  5. II. Поняття соціального процесу.
  6. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  7. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  8. III. Основні обов'язки робітників та службовців
  9. IV. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ПРО ПЕРШУ МЕДИЧНУ ДОПОМОГУ ПОТЕРПІЛИМ.
  10. IV. Основні обов'язки адміністрації
  11. L. Ефективність праці: теоретичні аспекти
  12. V. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 814

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ | Імпорт даних у програмних комплексах Gretl та SPSS (Statistica)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.