Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне заняття 3.

Тема 4. Тестування гіпотез

Основні теоретичні поняття теми

Загальний алгоритм тестування гіпотез. Одиничні гіпотези. Об’єднані гіпотези. Формування двох конкуруючих гіпотез (Н1; Н0). Визначення тестової статистики та її розподілу у виборці даних. Правило прийняття рішень: прийняти чи відхилити гіпотезу на певному рівні ймовірності. t – статистика. F – статистика. χ – розподіл.

 

Рекомендації щодо порядку опрацювання навчальних матеріалів та підготовки до семінарського заняття

1. Опрацюйте лекційний матеріал та рекомендовану літературу.

2. Підготуйте тези або опорний конспект по питаннях, які виносяться на практичне заняття.

Мета заняття: детальне ознайомлення з алгоритмом тестування гіпотез у статистиці.

Методи оцінювання: письмове опитування (написання практичної роботи №3).

Результати навчання: формування навичок тестування «нульової» та об’єднаної гіпотез при побудові економетричної моделі.

 

План практичного заняття:

Тестування гіпотези стосовно того, що перший коефіцієнт дорівнює нулю («нульова гіпотеза»).

Постановка завдання: необхідно протестувати гіпотезу стосовно рівності першого коефіцієнта моделі нулю за допомогою програмного комплексу Gretl та інтерпретувати результати.


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV етап. Практичне застосування одержаних даних.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 813

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Алгоритм виконання | Алгоритм виконання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.