МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Алгоритм виконання1. Відкриваємо файл DATA PRACT.gdt у особистій папці. 2. Будуємо багатофакторну регресію: Model/Ordinary least squares; 3. У діалоговому вікні проводимо специфікацію моделі: змінну Y визначаємо, як залежну змінну (за допомогою стрілки переміщуємо у рядок Dependent variable); змінну , , , визначаємо одночасно як незалежні змінні (за допомогою стрілки переміщуємо у рядок Independent variable)/OK. 4. Результати моделювання необхідно перенести до практичної роботи: у вікні результатів клікаємо на кнопку Edit/Copy/у діалоговому вікні встановлюємо галочку навпроти RTF(MS Word)/OK. 5. Вставляємо результати моделювання у вигляді таблиці у файл практичної роботи: клікаємо правою кнопкою миші/Вставить. Дану таблицю називаємо «Багатофакторна регресія для змінної Y)». 6. За результатами моделювання необхідно побудувати графік: у вікні результатів моделі Graphs/Fitted, actual plot/Against time. 7. Отриманий графік щільності розподілу необхідно перенести у файл практичної роботи. Для цього на отриманому графіку клікаємо правою кнопкою миші/Copy to clipboard/Color. 8. Після цього вставляємо даний графік у файл практичної роботи: клікаємо правою кнопкою миші/Вставить. Даний рисунок називаємо «Графік багатофакторної регресії для змінної Y». 9. Після таблиці інтерпретуємо коефіцієнти багатофакторної регресії, у тому числі з економічної точки зору, а також коротко характеризуємо графік на предмет розміщення реальних та змодельованих даних. 10. Дану операцію здійснюємо для логарифмів усіх змінних.
У кінці практичної роботи мають міститися висновки стосовно: 1) характеру впливу пояснюючих змінних на залежну відповідно до однофакторних регресій з економічної точки зору; 2) економічної інтерпретації еластичностей 3) характеру впливу пояснюючих змінних на залежну відповідно до багатофакторних регресій. Перелік питань для самоконтролю: 1. Перерахуйте етапи побудови економетричних моделей. 2. На підставі яких вихідних даних можуть бути побудовані економетричні моделі? 3. У чому суть МНК ? 4. Наведіть формули розрахунку оцінок коефіцієнтів лінійної моделі за МНК ? 5. Якими властивостями володіють МНК - оцінки класичної лінійної економетричної моделі? 6. Геометрична інтерпретація методу найменших квадратів. 7. Множинна лінійна регресія : завдання і основні припущення. 8. Метод найменших квадратів для множинної лінійної регресії . 9. Статистичні властивості оцінок параметрів, теорема Гауса – Маркова. Література: [5, 14,15] Читайте також:
|
||||||||
|