МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Алгоритм виконання1. Відкриваємо файл DATA PRACT.gdt у особистій папці. 2. Будуємо багатофакторну регресію: Model/Ordinary least squares; 3. У діалоговому вікні проводимо специфікацію моделі: змінну Y визначаємо, як залежну змінну (за допомогою стрілки переміщуємо у рядок Dependent variable); змінну , , , визначаємо одночасно як незалежні змінні (за допомогою стрілки переміщуємо у рядок Independent variable)/OK. 4. Результати моделювання необхідно перенести до практичної роботи: у вікні результатів клікаємо на кнопку Edit/Copy/у діалоговому вікні встановлюємо галочку навпроти RTF(MS Word)/OK. 5. Вставляємо результати моделювання у вигляді таблиці у файл практичної роботи: клікаємо правою кнопкою миші/Вставить. Дану таблицю називаємо «Багатофакторна регресія для змінної Y)». 6. За результатами моделювання необхідно побудувати графік: у вікні результатів моделі Graphs/Fitted, actual plot/Against time. 7. Отриманий графік щільності розподілу необхідно перенести у файл практичної роботи. Для цього на отриманому графіку клікаємо правою кнопкою миші/Copy to clipboard/Color. 8. Після цього вставляємо даний графік у файл практичної роботи: клікаємо правою кнопкою миші/Вставить. Даний рисунок називаємо «Графік багатофакторної регресії для змінної Y». 9. Після таблиці інтерпретуємо коефіцієнти багатофакторної регресії, у тому числі з економічної точки зору, а також коротко характеризуємо графік на предмет розміщення реальних та змодельованих даних. 10. Дану операцію здійснюємо для логарифмів усіх змінних.
У кінці практичної роботи мають міститися висновки стосовно: 1) характеру впливу пояснюючих змінних на залежну відповідно до однофакторних регресій з економічної точки зору; 2) економічної інтерпретації еластичностей 3) характеру впливу пояснюючих змінних на залежну відповідно до багатофакторних регресій. Перелік питань для самоконтролю: 1. Перерахуйте етапи побудови економетричних моделей. 2. На підставі яких вихідних даних можуть бути побудовані економетричні моделі? 3. У чому суть МНК ? 4. Наведіть формули розрахунку оцінок коефіцієнтів лінійної моделі за МНК ? 5. Якими властивостями володіють МНК - оцінки класичної лінійної економетричної моделі? 6. Геометрична інтерпретація методу найменших квадратів. 7. Множинна лінійна регресія : завдання і основні припущення. 8. Метод найменших квадратів для множинної лінійної регресії . 9. Статистичні властивості оцінок параметрів, теорема Гауса – Маркова. Література: [5, 14,15] Читайте також:
|
||||||||
|