Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Введення dummy-змінних з метою усунення перманентних та транзитивних шоків

Постановка завдання: здійснити усунення ідентифікованих шоків за допомогою dummy-змінних, здійснити регресійний аналіз можливостей впливу монетарної політики на ВВП з дотриманням умов Гаусса-Маркова.

 

1. За допомогою побудованих графіків перших різниць логарифмів змінних ідентифікуємо транзитивний шок змінної ld_FB_incr у 4 кварталі 2007 р. та у 1 кварталі 2008 р.

2. Додаємо у регресію dummy-змінну з метою коригування цього щоку. Клацаємо в основному вікні програми Add / Define new variable / у діалоговому вікні gretl: add var пишемо вручну d_FB=FB*0. В основному датасеті з'являється нова змінна d_FB. Для позначення ідентифікованого шоку подвійним клацання відкриваємо часовий ряд змінної d_FB та обираємо кнопку Edit values. Встановлюємо курсор навпроти 2007:4 та прописуємо значення «1», після цього встановлюємо курсор навпроти 2008:1 та прописуємо «1». Після цього обираємо кнопку Apply та закриваємо вікно зміни значень часового ряду.

3. З метою ідентифікації впливу монетарної бази на ВВП будуємо багатофакторну регресію. Для цього клацаємо Model / Ordinary least squares.

4. У діалоговому вікні проводимо специфікацію моделі: змінну ld_GDP визначаємо, як залежну змінну (за допомогою стрілки переміщуємо у рядок Dependent variable); змінні ld_СPI, ld_Mon_base, ld_FB_incr та d_FB визначаємо одночасно як незалежні змінні (за допомогою стрілки переміщуємо у рядок Independent variable)/OK.

5. Для побудованої регресії проводимо тести на гетероскедастичність та автокореляцію залишків (методики наведені вище). У випадку необхідності проводимо відповідні корекції.

6. Аналізуємо нормальність розподілу залишків: у вікні регресії клікаємо Tests / Normality of residuals.

7. Отриманий графік необхідно перенести у файл практичної роботи. Для цього на отриманому графіку клікаємо правою кнопкою миші/Copy to clipboard/Color.

8. Після цього вставляємо даний графік у файл практичної роботи: клікаємо правою кнопкою миші/Вставить. Даний рисунок називаємо «Результати тестування нормальності розподілу залишків регресії для змінних ld_GDP; ld_СPI, ld_Mon_base, ld_FB_incr».

9. Результати моделювання необхідно перенести до практичної роботи: у вікні результатів клікаємо Copy/у діалоговому вікні встановлюємо галочку навпроти RTF(MS Word)/OK. Дану таблицю називаємо «Регресія для змінних ld_GDP; ld_СPI, ld_Mon_base, ld_FB_incr, d_FB».

10. Після таблиці результатів регресії робимо висновок стосовно можливості впливу на ВВП через монетарну базу на основі побудованої регресії.

 

У кінці практичної роботи мають міститися висновки стосовно:

1) наявності/відсутності у моделі гетерескедастичності та автокореляції залишків та стосовно характеру розподілу останніх;

2) можливостей впливу на ВВП через монетарну політику на основі отриманого коефіцієнта регресії.

 

Перелік питань для самоконтролю:

1. Стаціонарність часових рядів.

2. Методи приведення часових рядів до стаціонарного вигляду.

3. Використання dummy-змінних для усунення шоків досліджуваних процесів.

4. Метод найменших квадратів.

5. Умови Гаусса-Маркова.

 

Література: [4, 9, 16 ]



Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. III. Аудіювання тексту з метою розуміння
  3. TRichEdit - введення і відображення тексту
  4. А) введення по рядках в) введення по стовпцях
  5. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  6. Алгоритм адресного вибору оптимального безрецептурного вітаміновмісного лікарського препарату, лікарської форми і шляху введення
  7. Аналіз факторів і причин відхилень від плану введення виробничих потужностей і основних фондів
  8. Аналогія закону як форма усунення прогалин у законодавстві.
  9. Буфер обміну — це тимчасове місце зберігання інформації, яку було скопійовано або переміщено з одного місця з метою використання в іншому.
  10. В. Усунення перешкод у здійсненні права власності – негаторний позов. (ст. 391 ЦКУ).
  11. ВВЕДЕННЯ
  12. Введення




Переглядів: 788

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Алгоритм виконання | Практичне заняття 8. Міжгрупові порівняння

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.