Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Алгоритм виконання

1. Відкриваємо файл DATA PRACT_7.gdt у особистій папці.

2. У вікні open data даємо згоду на зміну типу даних/ клікаємо YES.

3. У діалогову вікні Structure of dataset встановлюємо галочку навпроти пункту Time series/Forward.

4. У діалоговому вікні Time series frequency встановлюємо галочку навпроти пункту Quarterly/Forward.

5. У діалоговому вікні Starting observations вручну прописуємо дату початку спостережень відповідно до бази DATA PRACT.xls у форматі 1999:01/Forward – програмний комплекс автоматично встановить дату завершення спостережень/Apply.

6. Всі змінні датасету відображаються в основному вікні програми.

7. Зберігаємо імпортовану базу даних у особисту папку: File/Save data/Name: DATA PRACT_7/Save in folder:Desktop/Папка студента.

8. Будуємо графіки часових рядів для кожної змінної: виділяємо усі змінні (GDP, СPI, Mon_base, FB) / клікаємо правою кнопкою / Time series plot / у діалоговому вікні gretl: define graph обираємо in separate small graphs.

9. Отриманий графік часових рядів необхідно перенести у файл практичної роботи. Для цього на отриманому графіку клікаємо правою кнопкою миші/Copy to clipboard/Color.

10. Після цього вставляємо даний графік у файл практичної роботи: клікаємо правою кнопкою миші/Вставить. Даний рисунок називаємо «Графіки часових рядів для змінних GDP, СPI, Mon_base, FB».

11. Отримані графіки часових рядів ідентифікуємо на предмет стаціонарності.

12. З метою приведення до вигляду, близького до стаціонарного, тих змінних, щодо яких ідентифікована нестаціонарність, необхідно знайти перші різниці значень їх логарифмів. Для цього в основному вікні виділяємо змінні GDP, СPI, Mon_base та клікаємо Add / Log differences of selected variables. Отримуємо перші різниці значень їх логарифмів ld_GDP, ld_СPI, ld_Mon_base. Оскільки для змінної FB характерний ряд значень, менших від нуля, необхідно привести її до вигляду, що є прийнятним для добування логарифмів, через додавання до кожного значення часового ряду певної константи. Для цього клікаємо в основному вікні Add / Define new variable / у діалоговому вікні gretl: add var пишемо вручну FB_incr=FB+25000. У вікні основного датасету з'являється нова змінна FB_incr. Додаємо значення перших різниць логарифмів для змінної FB_incr. Отримуємо нову змінну ld_FB_incr.

13. Будуємо графіки часових рядів для кожної з перших різниць логарифмів змінних: виділяємо усі змінні (ld_GDP, ld_СPI, ld_Mon_base, ld_FB) / клікаємо правою кнопкою / Time series plot / у ділоговому вікні gretl: define graph обираємо in separate small graphs.

14. Отриманий графік часових рядів необхідно перенести у файл практичної роботи. Для цього на отриманому графіку клікаємо правою кнопкою миші/Copy to clipboard/Color.

15. Після цього вставляємо даний графік у файл практичної роботи: клікаємо правою кнопкою миші/Вставить. Даний рисунок називаємо «Графіки часових рядів для змінних ld_GDP, ld_СPI, ld_Mon_base, ld_FB_incr».

16. Отримані графіки ідентифікуємо на предмет наявності транзитивних або перманентних шоків.

 


Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. III. Виконання бюджету
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  7. IV. Алгоритм вирішення задачі
  8. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  9. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  10. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  11. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  12. Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.




Переглядів: 831

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття 7. Алгоритм побудови та аналізу лінійної регресії | Введення dummy-змінних з метою усунення перманентних та транзитивних шоків

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.