Міжгрупове порівняння. Непараметричний тест Колмагорова-Смірнова. Непараметричний тест Манна-Уітні. ANOVA. Параметричний критерій Шеффе. Непараметричний тест Крускала-Уолліса. Множинне порівняння.
Рекомендації щодо порядку опрацювання навчальних матеріалів та підготовки до практичного заняття
1. Опрацюйте лекційний матеріал та рекомендовану літературу.
2. Підготуйте тези або опорний конспект по питаннях, які виносяться на практичне заняття.
Мета заняття: набуття практичних навиків здійснення між групових порівнянь даних.
Методи оцінювання: письмове опитування (виконання практичної роботи №8).
Результати навчання: уміння проводити параметричні та непараметричні тести для порівняння двох незалежних груп об’єктів; уміння проводити множинні порівняння за допомогою параметричних та непараметричних методів за допомогою програмного комплексу SPSS Statistica.
План практичного заняття:
Тестування гіпотези про наявність статистично значимої різниці між двома групами об’єктів за певною ознакою
Постановка завдання: провести параметричні тести на порівняння двох незалежних груп статистичних об’єктів за певною ознакою у програмному комплексі SPSS Statistica.