Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Алгоритм виконання

1. Відкриваємо файл Workbook_Comparation.stw у особистій папці;

2. Проводимо статистичний t-тест для визначення відмінностей двох груп досліджуваних респондентів за сімейним станом: Statistics / Basic Statistics / t-test, independent, by groups.

3. У діалоговому вікні тесту «T-test for Independent Samples by Groups» обираємо кнопку Variables. У діалоговому вікні «Select the dependent variables and one grouping variable» встановлюємо курсор в поле Dependent variables; далі лівим клацанням обираємо ознаку «9-сімейний стан». Після цього встановлюємо курсор в поле Grouping variable; далі лівим клацанням обираємо ознаку «1 – Група досліджуваних» / ОК.

4. У діалоговому вікні тесту «T-test for Independent Samples by Groups» обираємо кнопку Summary T-tests.

5. Отримані результати тесту у вигляді таблиці необхідно перенести у файл практичної роботи. Для цього клацаємо виділяємо отриману таблицю, клацаємо правою кнопкою миші / Сopy with headers;

6. Після цього вставляємо дану таблицю у файл практичної роботи: клікаємо правою кнопкою миші/Вставить. Дану таблицю називаємо «Результати параметричного тесту на порівняння двох незалежних груп жінок, опитаних на предмет їх громадської активності за ознакою сімейного стану».

7. Після таблиці робимо висновки стосовно статистичної значимості різниці між суспільно активними та неактивними жінками за сімейним станом.

 


Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. III. Виконання бюджету
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  7. IV. Алгоритм вирішення задачі
  8. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  9. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  10. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  11. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  12. Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.




Переглядів: 772

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття 8. Міжгрупові порівняння | Тестування гіпотези про наявність статистично значимої різниці між двома групами об’єктів за певною ознакою із застосуванням непараметричних тестів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.