МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тестування гіпотези про наявність статистично значимої різниці між двома групами об’єктів за певною ознакою із застосуванням непараметричних тестівПостановка завдання: провести непараметричні тести на порівняння двох незалежних груп статистичних об’єктів за певною ознакою у програмному комплексі SPSS Statistica. 1. Відкриваємо файл Workbook_Comparation.stw у особистій папці; 2. Проводимо непараметричний статистичний тест для визначення відмінностей двох груп досліджуваних респондентів за сімейним станом: Statistics / Nonparametrics / Comparing two independent samples (groups) / OK. 3. У діалоговому вікні тесту «Comparing Two Groups» обираємо кнопку Variables. У діалоговому вікні «Select dependent variables and an independent (grouping) variable» встановлюємо курсор в поле Dependent variable list; далі лівим клацанням обираємо ознаку «9-сімейний стан». Після цього встановлюємо курсор в поле Independent (grouping) variable; далі лівим клацанням обираємо ознаку «1 – Група досліджуваних» / ОК. 4. Проводимо непараметричний тест Колмогорова-Смірнова. У діалоговому вікні тесту «Comparing Two Groups» обираємо кнопку Kolmogorov-Smirnov two sample test. 5. Отримані результати тесту у вигляді таблиці необхідно перенести у файл практичної роботи. Для цього клацаємо виділяємо отриману таблицю, клацаємо правою кнопкою миші / Сopy with headers. 6. Після цього вставляємо дану таблицю у файл практичної роботи: клікаємо правою кнопкою миші/Вставить. Дану таблицю називаємо «Результати непараметричного тесту Колмогорова-Смірнова на порівняння двох незалежних груп жінок, опитаних на предмет їх громадської активності, за ознакою сімейного стану». 7. Після таблиці робимо висновки стосовно статистичної значимості різниці між суспільно активними та неактивними жінками за сімейним станом. 8. Проводимо непараметричний тест Манна-Уітні. Клацаємо Statistics / Nonparametrics / У діалоговому вікні Duplicate analysis обираємо Continue current. У діалоговому вікні тесту «Comparing Two Groups» обираємо кнопку Mann-Whitney U test. 9. Отримані результати тесту у вигляді таблиці необхідно перенести у файл практичної роботи. Для цього клацаємо виділяємо отриману таблицю, клацаємо правою кнопкою миші / Сopy with headers. 10. Після цього вставляємо дану таблицю у файл практичної роботи: клікаємо правою кнопкою миші/Вставить. Дану таблицю називаємо «Результати непараметричного тесту Манна-Уітні на порівняння двох незалежних груп жінок, опитаних на предмет їх громадської активності, за ознакою сімейного стану». 11. Після таблиці робимо висновки стосовно статистичної значимості різниці між суспільно активними та неактивними жінками за сімейним станом.
Читайте також:
|
||||||||
|