МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Алгоритм виконання непараметричного тестів Спірмана та Кендалла у програмному комплексі SPSS (Statistica)1. Відкриваємо файл STATISTICA Spreadsheet у особистій папці. 2. Проводимо непараметричний тест Спірмана: Statistics/Nonparametrics/Correlations (Spearmann, Kendall tau, gamma)/OK/Variables/Обираємо методом Drag and Drop усі змінні/ OK/Spearman rank R; 3. Проводимо непараметричний тест Кендалла: Statistics/Nonparametrics/Correlations (Spearmann, Kendall tau, gamma)/OK/Variables/Обираємо методом Drag and Drop усі змінні/ OK/Advanced/Kendall Tau 4. Результати тестів необхідно перенести до практичної роботи: у вікні результатів виділяємо отримані результати/Copy With Headers. 5. Вставляємо результати тестів у вигляді таблиць у файл практичної роботи: клікаємо правою кнопкою миші/Вставить. Таблиці називаємо «Результати непараметричного тесту Спірмана» та «Результати непараметричного тесту Кендалла» відповідно 6. Після таблиці інтерпретуємо її на предмет наявності кореляційних зв’язків. У кінці практичної роботи мають міститися висновки стосовно: 1) підтвердження або спростування гіпотези щодо нормальності розподілу кожної змінної відповідно до проведених спостережень і тестів; 2) короткий опис характеру кореляції між змінними відповідно да параметричних і непараметричних тестів. Перелік питань для самоконтролю: 1. Характеристики основних видів економетричних даних. 2. Параметри розподілу ймовірностей. 3. Q-Q графіки: сутність та інтерпретація. 4. Параметричні методи проведення оцінок статистичних даних. 5. Непараметричні методи проведення оцінок статистичних даних (кореляція Спірмена, τ-коефіцієнт Кендалла). Література: [1,2,5,16]
Практичне заняття 2. Тема 3. Метод найменших квадратів (OLS): виведення, припущення
Основні теоретичні поняття теми Виведення оцінки МНК. Припущення МНК. Багатофакторна регресія. Регресія лінійна в параметрах. Математичне очікування похибки. Фіксованість пояснюючих змінних. Гомоскедастичність. Похибки не корельовані між собою. Ендогенність, екзогенність змінних. Кількість ступенів свободи. Варіація пояснюючих змінних. Умови вірної специфікації регресії. Досконала мультиколлінеарність. Часткова кореляція.
Читайте також:
|
||||||||
|