Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Множинні порівняння за критерієм Шеффе

Постановка завдання: провести параметричні множинні порівняння за критерієм Шеффе у програмному комплексі SPSS Statistica.

 

 

1. Відкриваємо файл Workbook_Comparation.stw у особистій папці;

2. Проводимо параметричний статистичний тест за критерієм Шеффе для визначення відмінностей кількості дітей респондентів залежно від місця їх проживання: Statistics / Basic Statistics / Breakdown & one-way ANOVA / OK.

3. У діалоговому вікні тесту «Statistics by Groups (Breakdown)» обираємо кнопку Variables. У діалоговому вікні «Select dependent variables and an independent (grouping) variable» встановлюємо курсор в поле Dependent variables; далі лівим клацанням обираємо ознаку «8-кількість дітей». Після цього встановлюємо курсор в поле Grouping variables; далі лівим клацанням обираємо ознаку «6-Місце проживання» / ОК.

4. Проводимо параметричне множинне порівняння за допомогою критерію Шеффе. У діалоговому вікні тесту «Statistics by Groups (Breakdown)»» обираємо кнопку ОК / У діалоговому вікні «Statistics by Groups: Results» обираємо вкладку Post-hoc / Scheffe test.

5. Отримані результати тесту у вигляді таблиці необхідно перенести у файл практичної роботи. Для цього клацаємо виділяємо отриману таблицю, клацаємо правою кнопкою миші / Сopy with headers.

6. Після цього вставляємо дану таблицю у файл практичної роботи: клікаємо правою кнопкою миші/Вставить. Дану таблицю називаємо «Результати множинного порівняння за критерієм Шеффе для визначення відмінностей кількості дітей респондентів залежно від місця їх проживання».

7. Після таблиці робимо висновки стосовно статистичної значимості різниці кількості дітей респондентів залежно від місця їх проживання.

 

 


Читайте також:

  1. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  2. VІI. Утворіть вищий та найвищий ступені порівняння від прислівників із вправи VI.
  3. Адекватним фізичним критерієм оцінки її впливу на організм люди1
  4. Асимптотичний підхід до порівняння оцінок
  5. Бюджетний контроль - це порівняння показників бюджету зі звітом за від­повідний період часу.
  6. Вибір оптимального рішення за критерієм Вальда
  7. Вибір оптимального рішення за критерієм компромісу Гурвіца
  8. Вибір оптимального рішення за критерієм Севіджа
  9. Визначення типу порівняння даних
  10. ВПРАВА 2. Утворіть де можливо, форми ступенів порівняння від поданих прикметників.
  11. Глава 15 Множинність злочинів
  12. Десяткові дроби, їх порівняння, операції над ними. Перетворення десяткових дробів у звичайні та звичайних у десяткові.




Переглядів: 950

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тестування гіпотези про наявність статистично значимої різниці між двома групами об’єктів за певною ознакою із застосуванням непараметричних тестів | Множинні порівняння з використанням непараметричних методів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.