МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Визначення типу порівняння данихБудь-яка сформульована ідея завжди може бути вираженою за допомогою одного із п’яти типів порівняння [41]: Ø покомпонентного; Ø позиційного; Ø часового; Ø частотного; Ø кореляційного; 1) Під час покомпонентного порівняння перш за все відображують розмір кожного компоненту у відсотках від деякого цілого. Наприклад: o у травні рівень продажу продукції “А” склав найбільшу частку в загальному об'ємі; o частка ринку клієнтів в 2001 р. складає менше 10 % ринку в галузі; o майже половину корпоративних ресурсів залучено з двох джерел. Помічаючи слова «частка», «відсоток від цілого», «становило Х %» існує велика ймовірність, що мають справу з покомпонентним порівнянням. 2) Під час позиційного порівняння виявляють, як об’єкти співвідносяться один з одним – однакові чи більші або менші інших. Наприклад: · в травні продаж продукції А перевищив продаж продукції Б або В; · дохід клієнтів від продажів знаходиться на четвертому місці; · плинність кадрів в шести структурних підрозділах приблизно однакова. Ключовими словами для позиційного порівняння є «більш ніж», «менш ніж», «однаково». 3) Часове порівняння – одне з найпоширеніших. В даному випадку під час порівняння ключовим завданням ставлять визначення зміни показників протягом тижнів, місяців, кварталів, років. Відбувається їх зростання, спадання, динаміка чи залишаються вони незмінними? Наприклад: ü реалізація послуг невпинно зростала в січні; ü рентабельність інвестицій за останні п’ять років різко скоротилася; ü відсоткові ставки по депозитам суттєво коливалися протягом семи кварталів. Ключові слова в даному випадку «змінюються», «зростають», «спадають», «зменшуються», «збільшуються», «коливаються» і т.д. 4) Частотне порівняння допомагає визначити, скільки об’єктів потрапляє у визначені послідовності числових значень. Наприклад: § в травні угоди укладалися в діапазоні вартостей від однієї до двох тисяч гривень; § більша частина вантажів була отримана протягом 2-5 днів; § вікова структура співробітників нашого підприємства суттєво відрізняється від структури співробітників нашого конкурента. Терміни характерні для даного виду порівняння, – «в діапазоні від х до у», «концентрація», «частотність», «розподіл». 5) Кореляційне порівняння відображає наявність або відсутність залежностей між двома змінними. Наприклад: o результати реалізації продукції у травні демонструють відсутність взаємозв’язку між об’ємом продажів і відсутністю досвіду у продавців; o заробітна плата виконавчих директорів не залежить від розміру компанії; o страхова сума збільшується з розміром доходів страхувальників. Якщо у формуванні ідеї наявні такі слова, як «відноситься до», «зростає при (у випадку», «знижується під час (у випадку)», «змінюється у випадку» або, навпаки «не зростає у випадку» і т.д., що вказує на застосування кореляційного порівняння.
Читайте також:
|
||||||||
|