МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Визначення типу порівняння данихБудь-яка сформульована ідея завжди може бути вираженою за допомогою одного із п’яти типів порівняння [41]: Ø покомпонентного; Ø позиційного; Ø часового; Ø частотного; Ø кореляційного; 1) Під час покомпонентного порівняння перш за все відображують розмір кожного компоненту у відсотках від деякого цілого. Наприклад: o у травні рівень продажу продукції “А” склав найбільшу частку в загальному об'ємі; o частка ринку клієнтів в 2001 р. складає менше 10 % ринку в галузі; o майже половину корпоративних ресурсів залучено з двох джерел. Помічаючи слова «частка», «відсоток від цілого», «становило Х %» існує велика ймовірність, що мають справу з покомпонентним порівнянням. 2) Під час позиційного порівняння виявляють, як об’єкти співвідносяться один з одним – однакові чи більші або менші інших. Наприклад: · в травні продаж продукції А перевищив продаж продукції Б або В; · дохід клієнтів від продажів знаходиться на четвертому місці; · плинність кадрів в шести структурних підрозділах приблизно однакова. Ключовими словами для позиційного порівняння є «більш ніж», «менш ніж», «однаково». 3) Часове порівняння – одне з найпоширеніших. В даному випадку під час порівняння ключовим завданням ставлять визначення зміни показників протягом тижнів, місяців, кварталів, років. Відбувається їх зростання, спадання, динаміка чи залишаються вони незмінними? Наприклад: ü реалізація послуг невпинно зростала в січні; ü рентабельність інвестицій за останні п’ять років різко скоротилася; ü відсоткові ставки по депозитам суттєво коливалися протягом семи кварталів. Ключові слова в даному випадку «змінюються», «зростають», «спадають», «зменшуються», «збільшуються», «коливаються» і т.д. 4) Частотне порівняння допомагає визначити, скільки об’єктів потрапляє у визначені послідовності числових значень. Наприклад: § в травні угоди укладалися в діапазоні вартостей від однієї до двох тисяч гривень; § більша частина вантажів була отримана протягом 2-5 днів; § вікова структура співробітників нашого підприємства суттєво відрізняється від структури співробітників нашого конкурента. Терміни характерні для даного виду порівняння, – «в діапазоні від х до у», «концентрація», «частотність», «розподіл». 5) Кореляційне порівняння відображає наявність або відсутність залежностей між двома змінними. Наприклад: o результати реалізації продукції у травні демонструють відсутність взаємозв’язку між об’ємом продажів і відсутністю досвіду у продавців; o заробітна плата виконавчих директорів не залежить від розміру компанії; o страхова сума збільшується з розміром доходів страхувальників. Якщо у формуванні ідеї наявні такі слова, як «відноситься до», «зростає при (у випадку», «знижується під час (у випадку)», «змінюється у випадку» або, навпаки «не зростає у випадку» і т.д., що вказує на застосування кореляційного порівняння.
Читайте також:
|
||||||||
|