Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення типу порівняння даних

Будь-яка сформульована ідея завжди може бути вираженою за допомогою одного із п’яти типів порівняння [41]:

Ø покомпонентного;

Ø позиційного;

Ø часового;

Ø частотного;

Ø кореляційного;

1) Під час покомпонентного порівняння перш за все відображують розмір кожного компоненту у відсотках від деякого цілого.

Наприклад:

o у травні рівень продажу продукції “А” склав найбільшу частку в загальному об'ємі;

o частка ринку клієнтів в 2001 р. складає менше 10 % ринку в галузі;

o майже половину корпоративних ресурсів залучено з двох джерел.

Помічаючи слова «частка», «відсоток від цілого», «становило Х %» існує велика ймовірність, що мають справу з покомпонентним порівнянням.

2) Під час позиційного порівняння виявляють, як об’єкти співвідносяться один з одним – однакові чи більші або менші інших.

Наприклад:

· в травні продаж продукції А перевищив продаж продукції Б або В;

· дохід клієнтів від продажів знаходиться на четвертому місці;

· плинність кадрів в шести структурних підрозділах приблизно однакова.

Ключовими словами для позиційного порівняння є «більш ніж», «менш ніж», «однаково».

3) Часове порівняння – одне з найпоширеніших. В даному випадку під час порівняння ключовим завданням ставлять визначення зміни показників протягом тижнів, місяців, кварталів, років. Відбувається їх зростання, спадання, динаміка чи залишаються вони незмінними?

Наприклад:

ü реалізація послуг невпинно зростала в січні;

ü рентабельність інвестицій за останні п’ять років різко скоротилася;

ü відсоткові ставки по депозитам суттєво коливалися протягом семи кварталів.

Ключові слова в даному випадку «змінюються», «зростають», «спадають», «зменшуються», «збільшуються», «коливаються» і т.д.

4) Частотне порівняння допомагає визначити, скільки об’єктів потрапляє у визначені послідовності числових значень.

Наприклад:

§ в травні угоди укладалися в діапазоні вартостей від однієї до двох тисяч гривень;

§ більша частина вантажів була отримана протягом 2-5 днів;

§ вікова структура співробітників нашого підприємства суттєво відрізняється від структури співробітників нашого конкурента.

Терміни характерні для даного виду порівняння, – «в діапазоні від х до у», «концентрація», «частотність», «розподіл».

5) Кореляційне порівняння відображає наявність або відсутність залежностей між двома змінними.

Наприклад:

o результати реалізації продукції у травні демонструють відсутність взаємозв’язку між об’ємом продажів і відсутністю досвіду у продавців;

o заробітна плата виконавчих директорів не залежить від розміру компанії;

o страхова сума збільшується з розміром доходів страхувальників.

Якщо у формуванні ідеї наявні такі слова, як «відноситься до», «зростає при (у випадку», «знижується під час (у випадку)», «змінюється у випадку» або, навпаки «не зростає у випадку» і т.д., що вказує на застосування кореляційного порівняння.

 

 


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. Git виконує перевірку цілісності даних
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. Ocнoвнi визначення здоров'я
  7. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  8. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  9. VІI. Утворіть вищий та найвищий ступені порівняння від прислівників із вправи VI.
  10. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.
  11. Автоматизований банк даних (АБД).
  12. Адреси даних. Вказівники.




Переглядів: 1613

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Переваги застосування діаграм | Тема 6. Системи управління базами даних в земельному кадастрі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.