МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Задача 5Бюджетна лінія поєднує крапки: 1920 грн. доходу та 168 годин відпочинку. Знайдіть можливий заробіток працівника, котрий за сімейними обставинами не може працювати більше 30 годин на тиждень. Доповідь студентів з приводу: 1. Прогнозування професійно-кваліфікаційного попиту на робочу силу. 2. Пріоритетні напрями гендерного розвитку у трудовій сфері в Україні. 3. Психологічні особливості людини як передумови конфліктності особистості.
Практичне заняття 5-6 Тема 6. СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВІ ВІДНОСИНИ ЗАЙНЯТОСТІ Форма проведення заняття – практичне заняття. На початку заняття проводиться вибірковий опит студентів за пройденим на лекціях теоретичним матеріалом. Обговорюються наступні питання: 1. Дайте визначення зайнятості. 2. Охарактеризуйте форми зайнятості. 3. Які види зайнятості ви знаєте? 4. Охарактеризуйте форми безробіття і причини їх виникнення. 5. Розкрийте принципи і форми регулювання зайнятості. 6. Суть державної політики у сфері регулювання зайнятості. 7. Викладіть основні програми зайнятості, що застосовуються у світовій практиці. Після обговорення усних питань студентам пропонується для рішення ряд практичних завдань різного рівня складності, пов’язаних із тематикою практичного заняття. Наприклад: Задача 1 Населення держави складає 105 млн. чол. Чисельність зайнятих складає 50% від усього населення. У якості безробітних зареєстровано 8% від чисельності зайнятих. Чисельність населення, що проходять навчання з відривом від виробництва – 36 млн. чол. Чисельність населення, що не працює та не бажає з якихось причин працювати складає – 4 млн. грн. Визначити рівень безробіття у державі за методикою МОП. Задача 2 Визначте рівень зареєстрованого безробіття виходячи з наступних даних: населення області 2680,0 тис. чол., кількість трудових ресурсів області – 1400 тис. чол., чисельність працездатного населення у працездатному віці – 1360 тис. чол., чисельність безробітних, зареєстрованих у державній службі зайнятості – 40,8 тис. чол. Задача 3 Взуттєва фабрика, яка працює в 2 зміни у звітному місяці через відсутність сировини простояла 5 робочих діб з 21. Однак ці простої відобразили в звітності на рівні 5,6%. Підрахуйте рівень прихованого безробіття на взуттєвій фабриці в звітному місяці. Читайте також:
|
||||||||
|