Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Задача 5

Бюджетна лінія поєднує крапки: 1920 грн. доходу та 168 годин відпочинку. Знайдіть можливий заробіток працівника, котрий за сімейними обставинами не може працювати більше 30 годин на тиждень.

Доповідь студентів з приводу:

1. Прогнозування професійно-кваліфікаційного попиту на робочу силу.

2. Пріоритетні напрями гендерного розвитку у трудовій сфері в Україні.

3. Психологічні особливості людини як передумови конфліктності особистості.

 

Практичне заняття 5-6

Тема 6. СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВІ ВІДНОСИНИ ЗАЙНЯТОСТІ

Форма проведення заняття – практичне заняття.

На початку заняття проводиться вибірковий опит студентів за пройденим на лекціях теоретичним матеріалом. Обговорюються наступні питання:

1. Дайте визначення зайнятості.

2. Охарактеризуйте форми зайнятості.

3. Які види зайнятості ви знаєте?

4. Охарактеризуйте форми безробіття і причини їх виникнення.

5. Розкрийте принципи і форми регулювання зайнятості.

6. Суть державної політики у сфері регулювання зайнятості.

7. Викладіть основні програми зайнятості, що застосовуються у світовій практиці.

Після обговорення усних питань студентам пропонується для рішення ряд практичних завдань різного рівня складності, пов’язаних із тематикою практичного заняття. Наприклад:

Задача 1

Населення держави складає 105 млн. чол. Чисельність зайнятих складає 50% від усього населення. У якості безробітних зареєстровано 8% від чисельності зайнятих. Чисельність населення, що проходять навчання з відривом від виробництва – 36 млн. чол. Чисельність населення, що не працює та не бажає з якихось причин працювати складає – 4 млн. грн. Визначити рівень безробіття у державі за методикою МОП.

Задача 2

Визначте рівень зареєстрованого безробіття виходячи з наступних даних: населення області 2680,0 тис. чол., кількість трудових ресурсів області – 1400 тис. чол., чисельність працездатного населення у працездатному віці – 1360 тис. чол., чисельність безробітних, зареєстрованих у державній службі зайнятості – 40,8 тис. чол.

Задача 3

Взуттєва фабрика, яка працює в 2 зміни у звітному місяці через відсутність сировини простояла 5 робочих діб з 21. Однак ці простої відобразили в звітності на рівні 5,6%. Підрахуйте рівень прихованого безробіття на взуттєвій фабриці в звітному місяці.


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. ЗАДАЧА 1




Переглядів: 480

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 1 | Задача 4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.