МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||
Задача 6Розрахувати показники продуктивності праці, середню заробітну плату. Порівняти темпи зростання продуктивності праці і середньої заробітної плати робітників та ПВП. Вихідні дані для розрахунків наведені в таблиці.
Доповідь студентів з приводу: 1.Продуктивність і ефективність виробництва. Модель "пастки" низької продуктивності. 2.Резерви підвищення продуктивності праці і їх класифікація та оцінка.
Практичне заняття 12-13 Тема 10. ОРГАНІЗАЦІЯ ОПЛАТИ ПРАЦІ В СУЧАСНИХ ЕКОНОМІЧНИХ УМОВАХ Форма проведення заняття – практичне заняття. На початку заняття проводиться вибірковий опит студентів за пройденим на лекціях теоретичним матеріалом. Обговорюються наступні питання: 1. Назвіть і охарактеризуйте функції заробітної плати. 2. Перелічіть ринкові і неринкові чинники, що впливають на рівень заробітної плати. 3. Яких принципів слід дотримуватися при організації заробітної плати? Що розуміється під організацією заробітної плати? 4. Що являє собою тарифна система заробітної плати? Назвіть і охарактеризуйте основні елементи тарифної системи. 5. Назвіть форми оплати праці, умови з застосування, переваги і недоліки кожної з них. 6. Перелічіть системи погодинної і відрядної форм оплати праці. Як визначити заробітну плату по кожній з названих систем? 7. Поясніть, як визначається загальний заробіток колективу (бригади) в цілому і кожного її члена окремо. 8. Назвіть основні елементи системи преміювання працівників підприємства. 9. Як держава здійснює регулювання заробітної плати працівників підприємств? 10. Як здійснюється договірне регулювання заробітної плати працівників? 11. Що є предметом генеральної, галузевої, тарифної угоди на рівні підприємства? Після обговорення усних питань студентам пропонується для рішення ряд практичних завдань різного рівня складності, пов’язаних із тематикою практичного заняття. Наприклад: Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||
|