Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Задача 6

Розрахувати показники продуктивності праці, середню заробітну плату. Порівняти темпи зростання продуктивності праці і середньої заробітної плати робітників та ПВП. Вихідні дані для розрахунків наведені в таблиці.

Показники база звіт
1. Річний обсяг випуску продукції, тис. грн.
2. Середньооблікова чисельність ППП, чол.
3. Середньооблікова чисельність робітників, чол.
4. Річний фонд оплати праці ППП, тис. грн.
5. Фонд оплати праці робітників, тис. грн.

Доповідь студентів з приводу:

1.Продуктивність і ефективність виробництва. Модель "пастки" низької продуктивності.

2.Резерви підвищення продуктивності праці і їх класифікація та оцінка.

 

Практичне заняття 12-13

Тема 10. ОРГАНІЗАЦІЯ ОПЛАТИ ПРАЦІ В СУЧАСНИХ ЕКОНОМІЧНИХ УМОВАХ

Форма проведення заняття – практичне заняття.

На початку заняття проводиться вибірковий опит студентів за пройденим на лекціях теоретичним матеріалом. Обговорюються наступні питання:

1. Назвіть і охарактеризуйте функції заробітної плати.

2. Перелічіть ринкові і неринкові чинники, що впливають на рівень заробітної плати.

3. Яких принципів слід дотримуватися при організації заробітної плати? Що розуміється під організацією заробітної плати?

4. Що являє собою тарифна система заробітної плати? Назвіть і охарактеризуйте основні елементи тарифної системи.

5. Назвіть форми оплати праці, умови з застосування, переваги і недоліки кожної з них.

6. Перелічіть системи погодинної і відрядної форм оплати праці. Як визначити заробітну плату по кожній з названих систем?

7. Поясніть, як визначається загальний заробіток колективу (бригади) в цілому і кожного її члена окремо.

8. Назвіть основні елементи системи преміювання працівників підприємства.

9. Як держава здійснює регулювання заробітної плати працівників підприємств?

10. Як здійснюється договірне регулювання заробітної плати працівників?

11. Що є предметом генеральної, галузевої, тарифної угоди на рівні підприємства?

Після обговорення усних питань студентам пропонується для рішення ряд практичних завдань різного рівня складності, пов’язаних із тематикою практичного заняття. Наприклад:


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. ЗАДАЧА 1




Переглядів: 359

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 2 | Задача 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.