МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Зміни на політичній карті світу.Мета: охарактеризувати якісні та кількісні зміни політичної карти світу. Обладнання: контурні карти, атласи Питання для обговорення: 1. Історичні періоди формування політичної карти світу та сучасний етап змін на політичній карті світу. 2. Кількісні і якісні зрушення на політичній карті світу. Причини зростання кількості суверенних держав. 3. Поняття «державного кордону» та етапи його становлення. Можливі напрямки змін світової системи політичних кордонів. 4. Проблема територіальних претензій на сучасній політичній карті та географія «гарячих точок» планети. 5. Поняття «сепаратизму». Географічні типи сепаратизму. Завдання 1.Доповніть сучасними даними і проаналізуйте зміст таблиці: Динаміка зростання суверенних держав
Завдання 2. На основі даних додатку Б та карти атласу ЗАТ «Інститут передових технологій» «Політична напруженість» заповнити пропуски в таблиці поширення сепаратиських рухів та осередків регіональних конфліктів.
Завдання 3. На основі даних додатку Г та карти атласу ЗАТ «Інститут передових технологій» «Політична напруженість» розробити карту територіальних конфліктів, сепаратистських рухів і залежних територій на прикладі однієї з частин світу. Варіанти завдань: 1) Європа; 2) Африка; 3) Америка; 4) Азія і Океанія.
Самостійна робота: 1. Вивчити розташування країн світу, вміти знаходити їх на контурній карті. 2.Скласти хронологічну таблицю«Зміни на політичній карті світу» за формою:
3.На контурній карті позначте держави, які здобули суверенітет у ХХІ столітті і визнані Україною. Література: а) основна: 1, 9, 10, 14; б) додаткова: Проблемні політико-географічні утворення // Краєзнавство. Географія. Туризм. – № 31 (612). – 2009. – С. 17-23.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|