МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Шкала оцінювання: національна та ECTS
ІІ. СТРУКТУРА МОДУЛІВ
ІІІ. ПАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ, ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ. МОДУЛЬ 1.Політична географія Практичне заняття №1 Тема: Політична карта світу. Мета: охарактеризувати головні об’єкти сучасної політичної карти світу та їх географічний розподіл. Обладнання: контурні карти, атласи Питання для обговорення: 1. Головні об’єкти сучасної політичної карти світу: держава, країна, несуверенні політико-територіальні утворення. 2. Склад території держави. 3. Різноманітність офіційного статусу залежних країн. Політичний статус Західної Сахари, Косово, Гренландії, Антарктиди, Придністровської молдавської республіки, Південної Осетії. Завдання 1. Використовуючи карти атласу ЗАТ «Інститут передових технологій» («Державний лад» і «Політична напруженість») та матеріали додатків А і Б, заповніть таблицю «Політико-територіальна організація регіонів світу»:
Завдання 2.Позначте на контурній карті: а) держави-метрополії (в дужках цифрою вкажіть кількість залежних територій за додатком А); б) території Антарктики. Завдання для самостійної роботи: Законспектуйте питання «Особливий політичний статус Антарктиди». Література: а) основна: 1, 9, 10, 14; б) додаткова: Проблемні політико-географічні утворення // Краєзнавство. Географія. Туризм. – № 31 (612). – 2009. – С. 17-23. Практичне заняття №2 Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|