Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






І. Розподіл балів, які отримують студенти

Цивілізаційна і політична географія світу

 

 

Методичні рекомендації з освоєння дисципліни

для студентів ІІ курсу (4 семестр)

 

 

Освітньо-кваліфікаційний рівень:бакалавр

 

Галузь знань: 0401 Природничі науки

Напрям підготовки:6.040104 Географія

 

Розробник:

Шуканова А.А.

 

ПОЛТАВА


Вступ

Об'єктом цивілізаційної і політичної географії є система політичних відносин у світі, окремих країнах, районах та місцевостях. Політико-географічні дослідження проводиться на трьох рівнях: 1) глобальному і регіональному; 2) окремих країн; 3) окремих ареалів і міст.

Мета навчальної дисципліни — на основі цивілізаційного підходу до вивчення міжнародних відносин сформувати у студентів знання про просторову організацію політичного життя суспільства, територіальне розміщення та територіальне поєднання основних політичних сил та їх зумовленість і взаємодію географічного простору і політичного процесу.

Завдання навчальної дисципліни:

1. проаналізувати вплив політико-географічного положення на проблеми та перспективи розвитку окремих країн та історико-географічних регіонів світу;

2. сформувати знання про політичну та соціально-економічну диференціацію країн світу, про територіальне розміщення політичних сил у світі та в регіонах і залежність зовнішньої політики держави і міжнародних відносин від системи політичних, економічних, екологічних, воєнно-стратегічних та інших взаємозв'язків;

3. розкрити понятійно-термінологічний апарат політичної географії, цивілізаційний підхід до розуміння політичних процесів.

Предметна область політичної географії на глобальному рівні охоплює політичну карту світу, проблеми політико-географічної типології країн, політичних устроїв та систем, політико-географічного районування, регіоналізації світу, політико-географічного розмежування та поділу Світового океану.

Програмний матеріал дисципліни поділений на 2 змістових модуля. Кожний модуль складається із теоретичної, практичної та самостійної індивідуальної роботи студентів.

 


І. Розподіл балів, які отримують студенти

Поточне тестування та самостійна робота Сума
Змістовий модуль 1   Змістовий модуль 2  
Т1* Т2 Т3 Т4 Т5 Т6 Т7 Т8

Поточна успішність студентів (виступ на практичному занятті, виконання практичних завдань, перевірка самостійної роботи ) оцінюється за 5-ти бальною шкалою. В кінці змістового модуля проводиться модульна контрольна робота (10 балів) і розраховується середня арифметична оцінка за аудиторну роботу (5 балів) і виконання практичних завдань (5 балів). Всі три оцінки додаються.

 

Набрана кількість балів із дисципліни переводиться в традиційну оцінку за такою шкалою:


Читайте також:

  1. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  2. IV. Розподіл нервової системи
  3. O ексклюзивний розподіл на правах винятковості.
  4. V. Розподільний диктант.
  5. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  6. А.2.4.. Розподіл трудомісткості ТО і ПР по видах робіт СТОА
  7. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  8. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням
  9. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  10. Автоматизація водорозподілу регулювання зі сталими перепадами
  11. Автоматизація водорозподілу регулюванням з перетікаючими об’ємами
  12. Автоматизація водорозподілу регулюванням за верхнім б'єфом




Переглядів: 402

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Шкала оцінювання: національна та ECTS

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.