Методична розробка
Для студентів до аудиторного заняття
З дисципліни «Медична психологія»
Для студентів 4 курсу спеціальності «Лікувальна справа», «Педіатрія», «Медико-профілактична справа»
1. Тема: ПСИХОЛОГІЯ МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (2 год.)
2. Місце: учбовий кабінет.
3. Мета:засвоїти поняття: «лікарський обов'язок», «лікарська таємниця», «лікарські помилки», «синдром емоційного вигоряння» (СЕВ).
4. Базовий рівень знань та умінь:
№
| Дисципліна
| Знати
| Уміти
| 1.
| Анатомія
| Анатомічну будову головного мозку
|
| 2.
| Загальна психологія
| Структуру особистості, поняття темперамент, характер
|
|
План проведення практичного заняття
№
| Елементи практичного заняття
| Час (хв.)
| 1.
| Перевірка присутніх
|
| 2.
| Вхідний контроль и його аналіз
|
| 3.
| Опитування студентів и розбір програмних питань
|
| 4.
| Додаткові питання, відповіді на них
|
| 5.
| Аналіз результатів дослідження
|
| 6.
| Вихідний контроль знань и його аналіз
|
| 7.
| Підсумкова оцінка знань та вмінь студентів;
|
|
Читайте також: - Аналіз бюджетних запитів і розробка проекту Державного бюджету України.
- Аналіз вихідних даних і розробка конструкції пристрою, його робота
- Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства як методична основа діагностики його спроможності протидіяти кризовим явищам та ліквідувати їх наслідки
- Базова навчально-методична література
- Бізнес-планування інвестиційного проекту. Розробка планів фінансового проекту
- Визначення необхідного технологічного обладнання та пристроїв для виконання технологічних операцій і розробка вимог, яким повинний відповідати кожен тип оснастки
- Визначення обсягу робіт та розробка графіку проведення внутрішнього аудиту.
- Визначення потреби у підготовці персоналу, цілей навчання, розробка навчальних планів і програм
- Визначення та розробка вимог до ПЗ
- Допоміжна навчально-методична література
- Етап - Розробка стратегій в каналі розподілу.
- Етап 3. Розробка комп’ютерної моделі.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|