МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Технологічний розрахунок
1. Визначаю кількість випуску продукції враховуючи технологічні відходи на дільниці декоративного випалу (nд.в.)^ шт/рік 2. Визначаю кількість випуску продукції враховуючи технологічні шт/рік 3. Визначаю кількість випуску продукції згідно асортименту: а) чайний сервіз: Q3 = Q2 * 0,5 (шт/рік)
комплектів К = Q3: С (ком/рік) де С - кількість виробів в комплекті. б) кухоль: Q5 = Q2 * 0,35 (шт/рік) в) ваза: Q6 = Q2* 0,15 (шт/рік)
Таблиця 3. Рух напівфабрикату в цеху декорування
4. Визначаємо кількість випуску продукції, яка декорується методом ручного розпису: а) Чайний сервіз : Q7 = К * 0,1 (шт/рік) б)Кухоль: Q8 = Q5 * 0,1 (шт/рік) в) Ваза: Q9 = Q6* 0,1 (шт/рік) 5. Визначаю кількість випуску продукції, яка декорується методом аерографії: а) Чайний сервіз : Q10 = К * 0,3 (ком/рік) б) Кухоль: Q11 = Q5 * 0,3 (шт/рік) в) Ваза: Q12 = Q6 * 0,3 (шт/рік) 6. Визначаю кількість продукції, яка декорується методом декалькоманії: а) Чайний сервіз : Q13 = К * 0,6 (ком/рік) б) Кухоль: Q14 = Q5 * 0,6 (шт/рік) в) Ваза: Q15 = Q6 * 0,6 (шт/рік) Таблиця 4. Рух напівфабрикату за методом декорування
Розрахунок річної потреби допоміжних матеріалів 1. Підраховую масу виробів, які декоруються методом ручного розпису: Чайний сервіз : Q7 * 2,56 = М1 (кг) Кухоль:Q8 *0,25 = М2 (кг) Ваза: Q9 *0,9 = М3 (кг) Разом М1 + М2 + М3 = G1 (т) 2. Розраховую масу виробів, які декоруються аерографом: Чайний сервіз : Q10 * 2,56 = М4 (кг)
Кухоль: Q11 *0,25 = М5 (кг) Ваза:Q12*0,9 = Мб(кг) Разом М4 + М5 + Мб = G 2 (т) 3. Розраховую масу виробів, які декоруються методом декалькоманії: Чайний сервіз : СЬ3 * 2,56 = М7 (кг) Кухоль: Q14 *0,25 = М8 (кг) Разом М7 + М8 + М9 = G3 (т) Визначаю масу випуску виробів, які декоруються ручним розписом і аерографом: G1 + G2 = G4 Загальна маса випуску: G4 + G3 = G4 (т) Необхідно деколі: д * G3 == Д (шт/рік) Керамічна фарба: ф * G4 = Ф (кг/рік) Скипидар: с * G4= С (кг/рік) Люстру: л* G5= 1307 (кг/рік) Пензлі: п * G1 = 654 (піт/рік)
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|