Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПОСЛІДОВНІСТЬ ПРОЕКТУВАННЯ

У цьому розділі приводяться рекомендації в тій послідовності, у якій студенти будуть розробляти курсовий проект. Паралельно даються роз'яснення по оформленню пояснюючої записки, починаючи з обкладинки і титульного аркуша і закінчуючи списком літератури і порядком підшивки текстових листів проекту.

Обкладинка виконується на креслярськім папері формату 210х297 мм. Всі написи і рамка робляться олівцем або друкованим методом. Зразок додається. У чернетці обкладинку можна виконувати на аркуші паперу чорнил або пастою.

Титульний аркуш виконується на креслярському або пишучому папері того ж формату. Всі написи і рамки робляться простим олівцем. Зразок додається. У чернетці титульний аркуш можна виконувати на листі пишучого паперу чорнилами або пастою.

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ТЕХНІЧНИЙ КОЛЕДЖ

ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

імені Івана Пулюя

 

КУРСОВИЙ ПРЕКТ

з дисципліни

“Основи технології ремонту автомобілів”

 

 

Тема: “Ремонт переднього кронштейна

задньої ресори автомобіля ЗІЛ-130”

 

Група ТОА-401

 

 

Виконав ( )

 

Прийняв ( )

 

 

Тернопіль 200_ р.

 

ЗАВДАННЯ

 

На курсовий проект по предмету _____________________________________

________________________________________________________________

студенту спеціальності________________курсу_______групи_____________

________________________________________________________________

 

(прізвище, ім’я, по-батькові)

Тема завдання ____________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

ВИХІДНІ ДАНІ

 

 

 

 

Курсовий проект виконується в слідуючому об’ємі

 

1. Пояснювальна записка

 

 

 

 

2.Графічна частина проекта

Лист 1___________________________________________________________

Лист 2___________________________________________________________

 

 

Рекомендована література

 

 

 

Дата видачі «___»____________200_ р.

Термін закінчення «____»____________200_р.

 

Викладач - керівник

курсового проекту___________________

 

 

Затверджено цикловою комісією автомобілів і двигунів

протокол №________ від «____»________200_ року


 

Далі ідуть аркуші текстової частини, вони оформляються відповідно до вимог ГОСТу.

Почерк повинен бути чіткий, розбірливий, висота букв і цифр не менше 2,5 мм. Текстову частину варто писати чорнилом або пастою темного кольору (чорний, синій або фіолетовий), колір повинен бути однаковим протягом усієї записки, писати тільки з однієї сторони аркуша, для чернетки можна використовувати аркуші шкільного зошита.

Писати тільки з однієї сторони листа, для чернетки можна використовувати аркуші шкільного зошита. Розміри листів 210х297 мм. Однаковим кольором виконуються текст, заголовки, рамки, таблиці, основні надписи, (штампи), номера сторінок і т.д. Текст пишеться на відстані 5 мм (не менше) від лівої рамки, і 3 мм (не менше) від правої рамки. Відстань по вертикалі від верхньої і нижньої рамок, від заголовків і між заголовками допускається не менше 10 мм. Заголовок потрібно писати в середній частині листа. Крапка після заголовків не ставиться, розрив слів в заголовках для переносу слів не допускається. З нового листа потрібно починати зміст, вступ, літературу і частини проекту. Назви розділів і підрозділів не потрібно починати з нового листа. Частини нумеруються арабськими числами з крапками: 1., 2., 3.; розділи: 2.1., 2.2., 2.3; підрозділи: 2.1.1., 2.1.2., 2.1.3. Більш дрібні пункти позначаються буквами з дужкою але без крапки, наприклад: а); б) і дальше писати з малої букви. Всі заголовки пишуться шрифтом: частини – розміром 7, розділи - розміром 5, підрозділи – розміром 3,5 мм і т.д. Текст варто починати з нового рядка. Виклад нового значеннєвого абзацу, відмінного від попереднього, також починається про нового рядка.

Зміст є першим листом текстової частини проекту.

Перший лист текстової частини має основний напис (штамп) у нижній частині, що заповнюється відповідно до ГОСТу 2. 104-68 форма 2.

Далі ставиться номер аркуша і кількість аркушів текстової частини проекту.

Справа насподі проставляє скорочене найменування навчального закладу і шифр навчальної групи.

Другий і всі наступні аркуші текстової часто проекту мають основний напис (штамп) іншого виду, відповідно до ГОСТу 2. 104-66 форма 2а. Зразок заповнення цього штампа приведений на листі списку літератури. Ліва сторона в навчальному закладі не заповнюється, ставити підпис отут не слід. У середній частині на всіх листах проставляє позначення документа, у нашому прикладі "ОТР 401.10.00.00.000.ПЗ". Справа записується порядковий номер листа.

Зміст бажано розмістити на одному листі. Якщо якийсь пункт змісту займає не один, а два або більш рядки, то номер сторінки проставляє на рівні першого (верхнього) рядка.

Література - включає всі підручники, каталоги, альбоми креслень, довідники, журнали і т.д., що використовуються при проектуванні. Зразок списку літератури додається. Спочатку описок складається в чернетці й у процесі проектування поповнюється новою літературою. У текстовій частині обов'язково робиться посилання на літературу при згадуванні яких-небудь основних визначень, параметрів, розмірів, типів верстатів або ремонтних матеріалів і т.п. Наприклад,

"Для зварювання ... ...... .... . застосовується електрод УОНІ 13/55 діаметром 4 мм (2, стор. 210).

Число 2 показує, що даний підручник записаний у списку літератури під номером 2.

Коли пояснююча записка закінчена в чернетці, то список літератури необхідно переоформити, розташувавши її строго за алфавітом, після цього змінити і числове позначення в текстовій частині. Список літератури буде підшитий в записку самим останнім.

 

Вступ є другим аркушем текстової частини проекту.

Вступ повинен бути коротким, стислим (достатньо одного аркуша). Необхідно відбити техніко-економічну доцільність ремонту деталей, способи і методи .. організації їхнього ремонту, необхідність підвищення якості, зниження трудомісткості і т.п. Недоцільно висвітлювати питання організації капітального ремонту автомобілів, дані по збільшенню об’єму перевезень або будівництву доріг.

 

I. Вихідні дані

З цієї частини починається технічний текст курсового проекту. Виклад необхідно починати з нового листа. Вихідні дані є основою для прийняття конкретних рішень по ремонті деталі в наступних частинах проекту.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  3. V. Робоче проектування та авторський нагляд.
  4. VII. Етап проектування
  5. VII. Етап проектування
  6. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
  7. Аналіз вихідних даних і постановка задач на курсове проектування
  8. БЛАНК ЗАВДАННЯ НА КУРСОВЕ ПРОЕКТУВАННЯ
  9. Варіантне проектування будівельного виробництва.
  10. Варіантне проектування технології зведення будівель та споруд.
  11. Вибір мікропроцесорного комплекту для проектування обчислювальних пристроїв і систем
  12. Вибір напрямку та послідовність виконання наукових досліджень




Переглядів: 425

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні положення | Характеристика деталі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.