Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальні положення

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ТЕХНІЧНИЙ КОЛЕДЖ

ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Імені Івана Пулюя

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

До виконання курсового проектування по предмету:

 

«Основи технології ремонту автомобілів»

 

для студентів спеціальності


Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів»

 

 

Розробив:

Галайчук В.Я.

 

 

Тернопіль 2006 р.


Галайчук В.Я. Методичні вказівки до виконання курсового проекту з дисципліни: „Основи технології ремонту автомобілів”. Навчальний посібник для студентів спеціальності 5.090240 „Обслуговування та ремонт автомобілів та двигунів”

Розглянуто на засіданні циклової комісії автомеханічних дисциплін

Протокол № _______ від „____”_____________ 2006р.

 

Голова ЦК __________ Фігурка Я.Р.


Вступ

Курсовий проект з дисципліни "Основи технології ремонту автомобілів і двигунів" є завершальним етапом роботи студентів по даному предметі. Його виконання базується на міцних знаннях як основного предмета, так і супутніх (технологія металів, допуски і посадки, креслення, автомобілі й ін.). Метою проектування є: відпрацьовування навичок вирішення технологічних питань при ремонті деталей автомобіля, а також ознайомлення з вимогами ГОСТу складанні технологічної документації.

 

Основною причиною, яка ускладнює виконання курсового проекту створюється через відсутність необхідного довідкового матеріалу. Тому в цих методичних указівках ставиться мета - дати студентам необхідні і достатні рекомендації як у вирішенні технологічних питань, так і в оформленні курсового проекту в суворій відповідності з вимогами ЕСКД і ЕСТД.

Загальні положення

Кожному студентові видається індивідуальне завдання з вказівкою повного найменування деталі автомобіля, її номера по каталогу, конкретних дефектів і їхнього характеру (розміру, розташування і т.д.).

 

Склад курсового проекту:

- розрахунково-пояснююча записка (текстова частина);

- графічна частина.

Розрахунково-пояснююча записка виконується в об'ємі 25 аркушів формату А4 текстової частини і містить вихідні дані, технологічну, конструкторську частини.

Графічна частина виконується на 1-2 листах формату А-1 і містить загальний вид або складальне креслення пристосування, а також робочі креслення його деталей і тип дільниці відновлення деталей.

Текстова частина виконується в чернетці і тільки після перевірки викладачем оформляється остаточно.

У чернетці припускаються виправлення, доповнення, посилання і т.п., але загальні вимоги по оформленню текстової частини виконуються цілком, тобто в чернетці на всіх листах робляться рамки основні написи, заголовки пишуться шрифтом, дотримуються необхідні інтервали, слова пишуться без скорочень і т.д. У гарному оформленні чернетки застава якісного виконання всього проекту.

Розробляючи який-небудь розділ, необхідно спочатку прочитати усі рекомендації до нього по дачних методичних указівках.

При виконанні графічної частини спочатку погоджуються з викладачем ескізи загального виду і деталювання (кількість проекцій, їхнє розташування, по яких деталях виконувати робочі креслення і т.п.).

Велике значення має планування роботи з курсового проектування, розподіл часу. Пропонується зразковий графік роботи студента :

 

Розділи Номер заняття
Вихідні дані +                  
Способи ремонту   +                
Технологія ремонту   + +              
Загальний план     + +            
Вибір обладнання       + +          
Технічне нормування         + + +      
Техенологічна документація           + + +    
Охорона праці               +    
Конструкторська частина         + + +      
Економічна частина                   +
Графічна частина           + + + +  
Оформлення чистовика         + + + + + +

Зверніть увагу (див.графік) , що розробка конструкторської частини починається відразу ж після розробки загального плану ремонту і вибору устаткування. І після прийняття рішення по конструкторській частині (пристосуванню), необхідно відразу ж починати оформлення графічних аркушів. Далі студент одночасно працює над теоретичними питаннями і графічною частиною. Переписування начисто перевіреної чернетки рекомендується почати з п'ятого-шостого заняття.

Суворе дотримання графіка забезпечить рівномірний розподіл навантаження, ритмічність і послідовність у роботі і своєчасній здачі курсового проекту.


Читайте також:

  1. I. Загальні збори АТ
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. I. Загальні положення
  4. I. Загальні положення
  5. I. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА.
  6. II. Загальні вимоги до розробки екскурсії
  7. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  8. III. Вправи з початкового положення стоячи.
  9. IV. Загальні висновки
  10. IV. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ПРО ПЕРШУ МЕДИЧНУ ДОПОМОГУ ПОТЕРПІЛИМ.
  11. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
  12. ORG - Встановити положення в сегменті




Переглядів: 389

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ПОСЛІДОВНІСТЬ ПРОЕКТУВАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.074 сек.