Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Оцінка виконання кожним студентом вивчених практичних навичок.

Студент повинен вміти:

- визначати етіологічні та патогенетичні фактори функціональних та органічних захворювань кишечника, жовчного міхура, жовчовивідних шляхів та підшлункової залози у дітей старшого віку.

(відповідно ОКХ, списку 2, додатка А, за програмою педіатрії IV курсу);

- збирати скарги, анамнез хвороби та життя у дітей з функціональним закрепом, синдромом подразненого кишечника, неспецифічним виразковим колітом, хворобою Крону, дискинезією жовчного міхура та жовчовивідних шляхів, холецистохолангітом, холециститом та панкреатитом ;

- збирати сімейний анамнез у родичів хворої дитини;

- вміти провести загальний огляд, пальпацію, перкусію та аускультацію органів і систем дитини з функціональними та органічними захворюваннями кишечника, жовчного міхура, жовчовивідних шляхів та підшлункової залози з урахуванням вікових особливостей дитячого організму;

-вміти обґрунтувати та поставити найбільш вірогідний або синдромний діагноз при функціональних та органічних захворюваннях органів кишечника, жовчного міхура, жовчовивідних шляхів та підшлункової залози у дітей старшого віку;

- вміти за уніфікованими протоколами призначити лабораторне та/або інструментальне обстеження хворої дитини при функціональному закрепі, синдромі подразненого кишечника, неспецифічному виразковому коліті, хворобі Крону, дискинезії жовчного міхура та жовчовивідних шляхів, холецистохолангіті, холецистиім та панкреатиті та інтерпретувати отримані дані;

- вміти трактувати та обґрунтовувати загальні принципи лікування, реабілітації та профілактики функціональних та органічних захворювань кишечника, жовчного міхура, жовчовивідних шляхів та підшлункової залози у дітей старшого віку.

 

6.Інформаційна частина методичної розробки

6.1. Мінімальний базовий рівень знань,необхідний для засвоєння теми.

(Класифікація функціональних гастроїнтестінальних розладів у дітей представлена в розділі Т.№1).

Ключовим|джерельним| захворюванням групи функціональних захворювань кишечника безумовно є|з'являється|

СИНДРОМ ПОДРАЗНЕННОГО КИШЕЧНИКУ (СПК) – одне із захворювань, що найчастіше зустрічаються в світовій практиці, зокрема у дітей. Синдром подразненого кишечника (СПК) – функціональні гастроінтестінальні порушення, які характеризуються абдомінальним болем та порушенням кишкових функцій без специфічної, притаманної тільки йому органічної патології. Розповсюдженість СПК серед дітей різних вікових груп практично однакова і складає у дітей молодшого шкільного віку 21,2 % та серед дітей середнього і старшого шкільного віку – 19,4%. В даний час СПКрозглядають як групу захворювань, які супроводжуються функціональними порушеннями, при яких болі в животі поєднуються з патологічними змінами дефекації, частоти і характеру стільця, метеоризмом, постійно або періодично впродовж 3 і більше місяців.

 

Класифікація.(відповідно Римських критеріїв)

1. СПК – С (СПК із закрепом, констипацією)

2. СПК – Д (СПК із діареєю)

3. СПК – М (змішаний (mixt) синдром, діарея + закреп)

4. СПК – А (закреп та діарея, що перетинаються (альтернують)

ЕтіологіяСПК багато в чому до кінця не вивчена.

Передбачається|припускається| вплив декількох груп чинників|факторів|:

1. Розлади психоемоційної сфери.

2. Моторно-евакуаторні порушення.

3. Дісбіотичні зміни|зсуви|.

Серед чинників|факторів|, сприяючих розвитку СПК, виділяють патологію вагітності і пологів, ранній перехід|переведення| на штучне вигодовування, алергічні реакції на продукти харчування, гіпотрофія на першому році життя. Передбачається|припускається| певне значення у формуванні| СПК генетично обумовлених особливостей нервово-вегетативних реакцій, секреторній функції шлунку і підшлункової залози, а також схильності до розвитку алергії. Безперечну роль серед етіологічних|етіологія| чинників|факторів| грає підвищена чутливість рецепторів стінки кишки до розтягування. Моторика і чутливість рецепторного апарату кишечника порушуються при незбалансованому і нераціональному живленні|харчуванні|, а також вследствии| перенесених кишкових інфекцій, при гельмінтозі.


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. B) Оцінка ЗС за захисними властивостями
  3. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  4. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  5. III. Виконання бюджету
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  10. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  11. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  12. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.




Переглядів: 464

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вхідний тестовий контроль. | Патогенез.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.025 сек.