Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Календарний графік проходження практики

№ з/п Назви робіт Тижні проходження практики Відмітки про викона ння
 
Загальне ознайомлення з підприємством. Інструктаж з техніки безпеки        
Ознайомлення з роботою дільниць на підприємстві          
2.1 Організація роботи та змісту технологічних процесів підготовчої дільниці        
2.1.1 Приймання та оформлення заказів        
2.1.2 Вибір і характеристика матеріалів та фурнітури. Підготовка матеріалів до розкрою        
2.1.3 Розробка технологічного процесу виготовлення виробу        
2.1.3 Умови зберігання матеріалів та фурнітури        
2.1.4 Видача заказу        
2.2 Організація роботи та змісту технологічних процесів розкрійної дільниці      
2.2.1 Розкрій деталей верху, підкладки та прикладу        
2.2.2 Види та засоби настилання матеріалів        
2.2.3 Підготовка виробу до примірки та проведення примірки. Порядок внесення змін        
2.3 Організація та технологія виробництва у швейній дільниці      
2.3.1 Технологічні процеси швейної дільниці        
2.3.2 Обладнання та засоби малої механізації        
2.3.3 Обробка виробу на всіх стадіях виготовлення        
2.3.4 Складання схем зборки виробу. Обґрунтування можливості уніфікації схеми для різних моделей.        
Робота в якості дублера конструктора або модельєра      
Оформлення щоденника і звіту. Узагальнення матеріалів за індивідуальним завданням. Підготовка до підсумкової конференції.        
Разом за технологічною практикою 216год. (144год. практ. роб., 72 год. самост. роб.)
                       

 

Керівники практики:

від коледжу ____________ _________________________

(підпис) (прізвище та ініціали)

 

від підприємства _____________ ___________________

(підпис) (прізвище та ініціали)

 

3. Організаторські здібності, дисципліна____________________________

 

 

 

 

 

4. Зауваження щодо виконання програми практики___________________

_______________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

5. Пропонується оцінка за підсумком практики_____________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Керівник практики від підприємства, організації, установи ___________

 

______________ __________________________________________________

(підпис) (прізвище та ініціали)

 

 

Печатка

 

Відгук і оцінка роботи студента на практиці

 

 

Прізвище, ім’я, по батькові ____________________________________

 

Проходив(ла) технологічну практику в____________________________

 

_____________________________________________________________

(назва підприємства, організації, установи)

з «___» ____________ 20___ р. по «____» __________ 20 ____р.

 

2. Види робіт, в яких брав (ла) участь студент (ка)__________________

_______________________________________________________ _______

_______________________________________________________________

______________________________________________________

_______________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2.Теоретична підготовка, навички та вміння________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Робочі записи під час практики

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

_________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Читайте також:

  1. VI. Образотворче мистецтво: живопис, скульптура, графіка (20 хв.)
  2. VIIІ. Особливості написання та оформлення звіту про проходження виробничої практики
  3. А) Графік руху робітників.
  4. Абсолютність і відносність практики як критерія істини.
  5. Адміністративно-правове регулювання проходження державної служби
  6. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  7. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  8. Алгоритм побудови сітьових графіків.
  9. Алгоритм проходження графу вглиб
  10. Аналіз і оптимізація сіткового графіка
  11. Антропогенез – процес виділення людини з тваринного святу, олюднення мавпи під впливом суспільної практики.
  12. Антропогенез – процес виділення людини з тваринного святу, олюднення мавпи під впливом суспільної практики.




Переглядів: 2053

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відгук і оцінка роботи студента на практиці | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.