МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Відгук і оцінка роботи студента на практиці
Прізвище, ім’я, по батькові _____________________________________
Проходив(ла) технологічну практику в____________________________
_____________________________________________________________ (назва підприємства, організації, установи) з «___» ____________ 20___ р. по «____» __________ 20 ____р.
1. Види робіт, в яких брав (ла) участь студент (ка)________________
_______________________________________________________________ _______________________________________________________________ ______________________________________________________ _______________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 2.Теоретична підготовка, навички та вміння______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Робочі записи під час практики
_________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Донецький коледж технологій та дизайну Донецького національного університету економіки і торгівлі Імені Михайла Туган - Барановського
ЩОДЕННИК ПРАКТИКИ (ательє) ______________________технологічна________________________ (вид і назва практики)
студента ______________________________________________________________ (прізвище, ім’я, по батькові)
відділення______________технологічних спеціальностей____________
циклова комісія________________ дизайн________________________
освітньо-кваліфікаційний рівень______молодший спеціаліст__________
напрям підготовки _____051602 “Технологія виробів легкої__________________________________________________промисловості ”______
спеціальність _____5.05160203 “Моделювання та конструювання промислових виробів”__________________________________
_____4____ курс, група ________МК 41/ 9_______
Студент (ка)____________________________________________________ (прізвище, ім’я, по батькові)
Прибув (ла) на підприємство, організацію, установу
Печатка підприємства “___” ______________ 20___ року
____________ ______________________________________________ (підпис) (посада, прізвище та ініціали відповідальної особи)
Вибув (ла) з підприємства, організації, установи
Печатка підприємства “___” _________________20___ року
___________ ________________________________________________ (підпис) (посада, прізвище та ініціали відповідальної особи)
Відгук осіб, які перевіряли проходження практики
Дата складання заліку “____”_______________20____року Оцінка: за національною шкалою ____________________ (словами) кількість балів _________________________________ (цифрами і словами) за шкалою ECTS __________________________
Керівник практики від коледжу ____________ __________________________ (підпис) (прізвище та ініціали) Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|