Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Концепція ЖЦТ: суть та дискусії.

КЖЦТ, розроб. Левітом - теорет. модель періоду перебув-я Т на ринку, проте її широко викор-ть у практиці М. За доп. КЖЦТ відображ-ся процес розробки Т, його збут, одерж-ня прибутку, поведінки конкурентів, стратегії М-гу фірми від моменту зародж-я ідеї про створення Т до зняття його з ринку. Керуючись К, маркетолог може прогнозувати потреби і запити споживачів, а також передбачати зміни конкуренції і кон'юктури ринку і відповідно до них розр-ти М план. КЖЦТ допомагає управляти асортиментом прод-ії, що виготовл-ся і досягати при цьому opt поєднання підп-вом нових Т, уже «зрілих» і таких, що розвиваються. Ця К може бути пристосована до виду і типу прод-ії, і до тогр-ї марки. Згідно з К, Т у процесі свого ринкового життя проходить кілька послідовних етапів, а потім його витискають з ринку інші, досконаліші Т. Етапи ЖЦ:1)розробка; 2)впровадж-я; 3)зрост-я; 4)зрілість; 5)спад. Проте, для багатьох Т ЖЦ може сильно відрізнятись через сезонність, примхи моди, зміни захоплень.

Конкурентність продукції в М.

КС-його здатність привертати увагу споживачів з-поміж інших груп аналогічних Т, які пропон-я на ринку підпр-ми-конкурентами. Осн-ою умовою КС Т є макс-ція пит-го споживчого ефекту: КС=спож.еф./ціна спож-ння=>max. КС має відносний хар-ер, тобто завжди визнач-я відносно чогось: конкретних ринків (груп спож-чів); прод-ії конкурентів; конкретного часового періоду. Елементи КС:а)цінова КС; б) якість прод-ії; в) КС систем збуту, реклами, сервісу. Оцінка КС Т може здійсн-ь експертним методом, опитув-ям спож-чів, а також порівняльною оцінкою гол. параметрів Т (технічних, комерц., організац. і екон.). Рівень КС оцін-ь за доп-ою системи одиничних, групових і інтеграліих показників.

 

 

Взаємозв-ок між конкурентосп-ю (К) продукції, ціною реаліз-ії і варт-тю спож-ня товару

К товару-його здатність привертати увагу споживачів з-поміж інших груп аналог-их товарів, які пропон-я на ринку підпр-ми-конкурентами. Споживач завжди намаг-я отримати макс-ий споживчий ефект у розрахунку на одиницю його витрат. Тому концептуальною умовою К є максимізація питомого споживчого ефекту. Ціна спожив-я склад-я із відпускної ціни товару і вартості його спожив-я (усіх витрат, які несе споживач під час викор-я товару). К=споживчий (корисний) ефект/ціна спожив-я =>max.При однаковому споживчому ефекті із збільш-ям ціни та вартості споживання К товару зменш-я. К має відносний характер і завжди визнач-я відносно чогось: -конкретних ринків (груп споживачів);- продукції конкурентів; -конкретного часового періоду.


Читайте також:

  1. Абстрактна небезпека і концепція допустимого ризику.
  2. Аналітична психологія. Концепція Карла Юнга
  3. Англійська педагогіка XVII ст. Педагогічна концепція Дж.Локка
  4. Атомістична філософсько-психологічна концепція Демокріта. Гіппократ і вчення про темпераменти
  5. Веберовская концепція бюрократії
  6. Витратна концепція оцінки потенціалу підприємства
  7. Витратна концепція оцінки потенціалу підприємства
  8. Відповідно до розділу 5 Тимчасового регламенту Кабінету Мі­ністрів України концепція повинна мати шість розділів.
  9. Вітчизняна концепція витрат виробництва і прибутку.
  10. Геоцентрична концепція.
  11. Гуманітарно-демократичний напрям (концепція).
  12. Дайте визн-ня термінів “життєвий цикл Т”, “концепція ЖЦТ”, “етап ЖЦТ”.




Переглядів: 347

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етапи оцінки конкурентоспром-і (К) продукції. | Дайте визн-ня термінів “життєвий цикл Т”, “концепція ЖЦТ”, “етап ЖЦТ”.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.