Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Концепція ЖЦТ: суть та дискусії.

КЖЦТ, розроб. Левітом - теорет. модель періоду перебув-я Т на ринку, проте її широко викор-ть у практиці М. За доп. КЖЦТ відображ-ся процес розробки Т, його збут, одерж-ня прибутку, поведінки конкурентів, стратегії М-гу фірми від моменту зародж-я ідеї про створення Т до зняття його з ринку. Керуючись К, маркетолог може прогнозувати потреби і запити споживачів, а також передбачати зміни конкуренції і кон'юктури ринку і відповідно до них розр-ти М план. КЖЦТ допомагає управляти асортиментом прод-ії, що виготовл-ся і досягати при цьому opt поєднання підп-вом нових Т, уже «зрілих» і таких, що розвиваються. Ця К може бути пристосована до виду і типу прод-ії, і до тогр-ї марки. Згідно з К, Т у процесі свого ринкового життя проходить кілька послідовних етапів, а потім його витискають з ринку інші, досконаліші Т. Етапи ЖЦ:1)розробка; 2)впровадж-я; 3)зрост-я; 4)зрілість; 5)спад. Проте, для багатьох Т ЖЦ може сильно відрізнятись через сезонність, примхи моди, зміни захоплень.

Конкурентність продукції в М.

КС-його здатність привертати увагу споживачів з-поміж інших груп аналогічних Т, які пропон-я на ринку підпр-ми-конкурентами. Осн-ою умовою КС Т є макс-ція пит-го споживчого ефекту: КС=спож.еф./ціна спож-ння=>max. КС має відносний хар-ер, тобто завжди визнач-я відносно чогось: конкретних ринків (груп спож-чів); прод-ії конкурентів; конкретного часового періоду. Елементи КС:а)цінова КС; б) якість прод-ії; в) КС систем збуту, реклами, сервісу. Оцінка КС Т може здійсн-ь експертним методом, опитув-ям спож-чів, а також порівняльною оцінкою гол. параметрів Т (технічних, комерц., організац. і екон.). Рівень КС оцін-ь за доп-ою системи одиничних, групових і інтеграліих показників.

 

 

Взаємозв-ок між конкурентосп-ю (К) продукції, ціною реаліз-ії і варт-тю спож-ня товару

К товару-його здатність привертати увагу споживачів з-поміж інших груп аналог-их товарів, які пропон-я на ринку підпр-ми-конкурентами. Споживач завжди намаг-я отримати макс-ий споживчий ефект у розрахунку на одиницю його витрат. Тому концептуальною умовою К є максимізація питомого споживчого ефекту. Ціна спожив-я склад-я із відпускної ціни товару і вартості його спожив-я (усіх витрат, які несе споживач під час викор-я товару). К=споживчий (корисний) ефект/ціна спожив-я =>max.При однаковому споживчому ефекті із збільш-ям ціни та вартості споживання К товару зменш-я. К має відносний характер і завжди визнач-я відносно чогось: -конкретних ринків (груп споживачів);- продукції конкурентів; -конкретного часового періоду.


Читайте також:

  1. Абстрактна небезпека і концепція допустимого ризику.
  2. Аналітична психологія. Концепція Карла Юнга
  3. Англійська педагогіка XVII ст. Педагогічна концепція Дж.Локка
  4. Атомістична філософсько-психологічна концепція Демокріта. Гіппократ і вчення про темпераменти
  5. Веберовская концепція бюрократії
  6. Витратна концепція оцінки потенціалу підприємства
  7. Витратна концепція оцінки потенціалу підприємства
  8. Відповідно до розділу 5 Тимчасового регламенту Кабінету Мі­ністрів України концепція повинна мати шість розділів.
  9. Вітчизняна концепція витрат виробництва і прибутку.
  10. Геоцентрична концепція.
  11. Гуманітарно-демократичний напрям (концепція).
  12. Дайте визн-ня термінів “життєвий цикл Т”, “концепція ЖЦТ”, “етап ЖЦТ”.




Переглядів: 401

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етапи оцінки конкурентоспром-і (К) продукції. | Дайте визн-ня термінів “життєвий цикл Т”, “концепція ЖЦТ”, “етап ЖЦТ”.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.046 сек.