МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Дайте визн-ня термінів “життєвий цикл Т”, “концепція ЖЦТ”, “етап ЖЦТ”.ЖЦТ – час існування Т на ринку від ідеї про його створення до зняття з ринку. ЖЦТ – один з основних орієнтирів ефективності роботи на ринку, адже він засвідчує тривалість вир-ва, а значить і отримання прибутку. КЖЦТ –К, за доп. якої відображ-ся процес розробки Т, його збут, одержання прибутку, поведінки конкурентів, стратегії М-гу фірми від моменту зародження ідеї про створення Т до зняття його з ринку. Етап – певний період ЖЦТ, який вимагає від підп-ва відповідної стратегії позиціювання, ціноутвор-ня, розподілу та реклам-ня Т і тактики ринкової поведінки. Одинич параметр-ий індекс конкурент-і товару: екон сутн-ь і методика розрахунку. Один-ні параметричні індекси розрах-ся за формулою: Qi = pi/p100 рі - і-й параметр товару, р100 - аналогічний параметр гіпотетичного виробу (такого, що повністю на цей час задовол-яє конкретну групу споживачів). Екон сутн-ь:чим вище знач-я індексу,тим більша конкурентн-ь товару за і-тим параметром. Якщо індекс=1, то товар є конкурентним і-тим параметром, Якщо індекс=0, то товар є неконкурентносп-им за і-тим параметром. Екон-на сутність інтегр-го індексу конкурент-ті та особливості його розрахунку. Розрахунок інтегральних показників К відбувається за формулою к=Irтех/ Irекон,де Irтех та Irекон - групові параметричні індекси, розраховані відповідно за групами технічних і екон показників; в свою чергу групові параметричні К індекси розрах*ся за формулою: Ir=∑ Qi*αі, де Qi – одиничний параметричн індекс і-го параметра (Qi = pi/p100 рі - і-й параметр товару, р100 - аналогічний параметр гіпотетичного виробу), аi - вага (знач-я) і-го параметра, Екон сенс інтегр-го показника конкурент-ті полягає в тому, що на одиницю витрат споживач отримує К одиниць корисного ефекту. Якщо К>1, то рівень якості (технічного рівня або споживчих властивостей) вище рівня витрат і товар є конкурентним, якщо K<1-неконкурентним на даному ринку. Груповий індекс конкурент-ті товару: екон сутність та методика розрахунку. Групові параметричні К індекси розрах*ся за формулою: Ir=∑ Qi*αі, де Qi – одиничний параметричн індекс і-го параметра (Qi = pi/p100 рі - і-й параметр товару, р100 - аналогічний параметр гіпотетичного виробу), аi - вага (знач-я) і-го параметра, Екон сутність: чим вище значення індексу, тим більша конкурентн-ть товару. Читайте також:
|
||||||||
|