ЖЦТ-концепція, яка характер-є розв-ок обсягів збуту і прибуток від реаліз-ії товару,пропонує заходи зі стратегії і тактики М-гу з моменту надходж-я товару на ринок аж до його усун-я з ринку. Це лише теорет-а модель життя товару в період його перебув-я на ринку. Проте вона відповідає практиці, дає змогу описати, проаналізувати ринкове життя не тільки товарів, а й політичних партій, громадських діячів, ідей, послуг і т. п. Клас-у модель ЖЦТ можна побудувати у вигляді графіка, який ілюструє динаміку обсягів продажу і прибуток від реаліз-ії за весь час перебув-я товару на ринку.
Етапи: І-дослідж-я та розробл-я товару; ІІ-запровадж-я товару на ринок; ІІІ-розшир-я ринку збуту; IV – викор-я переваг; V - зрілість товару; VI – насич-я ринку; VII – витискув-я товару з ринку.