МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Функції МТП та їх хар-каГоловна фун-я МТП полягає в тому, щоб забезп-и в-во тих Т, які в найбільшій мірі відповід-ь вимогам спож-чів і мають найбільшу конкурентоспроможність на ринку. Ф-ції: •Визнач-я попиту на Т, його прогнозув-я; •Сегментація ринку збуту фірми; •Забезпеч-я відповідності якісних хар-ристик Т попиту спож-чів; •Розробка концепції ЖЦТ; •Управл-я асортиментом; •Провед-я елімінув-я (зняття з в-ва застарілих виробів); •Управл-я тов-ою масою і упаковкою. Стадія спаду ЖЦТ: її особлив-і та хар-ка. На цьому етапі обсяг продажу спадає до 0. Недостатній попит, загострення конкуренції та цінової боротьби загрожують збитками. Головне завдання п-ва на даному етапі - мінімізувати можливі збитки. На етапі спаду фірма має 3 альтернативні напрямки дій: 1)різке скороч-я М-х програм, обсягів вир-ва товару, торгове-ої мережі. 2)фірма може спробувати активізувати продукт, змінити його становище на ринку або порядок збуту. 3)можна взагалі припинити випуск продукції. Етап впровадж (ЕВ) товару на ринок: сутн,хар На ЕВ товар запровадж-я на ринок, почин-я його реаліз-ія; здійсн-я заходи з пробного М-гу, а також розгорт-я вир-во і комерці-а реалізація товару. Обсяги продажу зростають, збитки зменш-я. Згідно з концепцією ЖЦТ ЕВ необхідно починати з відносно низького обороту, бо товар ще недостатньо відомий на ринку, а його збут перебуває на стадії організації. Саме тому на ЕВ мають місце високі витрати на рекламу і збут, а також відносно високі - на вир-во. Осн-а мета п-ва на ЕВ - привернути увагу споживачів, витримати 1ші (іспитові)покупки товарів, налагодити контакти з торгівлею, розвіяти її сумніви щодо успіху новинки. Сутність та хар-ка етапу зростання (ЕЗ) в життєвому циклі товару (ЖЦТ). У ЖЦТ стадія зрост-я почин-я тоді, коли обсяги продажу продукції починають збільшув-я. На ЕЗ головна мета М-гу-розшир-я збуту та к-ті доступних модифікацій продукту.Фірма намаг-я підтримати швидке зрост-я обсягів реалізації протягом тривалого часу. Для цього: поліпш-я якість товару;створ-я нові моделі з розрахунком на охопл-я нових сегментів ринку; освоюються нові канали збуту; посил-я реклама з урахув-ям головних мотивів споживачів під час вибору товару; зниж-я ціна на товар. Тобто вир-ик максимізує досягнуті переваги, викор-ує унікальні властивості товару, створює прийнятний діапазон цін, ефективне комунікац-е забезпеч-я. Читайте також:
|
||||||||
|