Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



С-ь і особлив прямого М-гу (ПМ)

ПМ–надання комерційно важливої інф-ії про товари чи послуги безпосередньо цільовим спож-ам з метою здійсн-я продажу. Позитивні особливості: -індивід-ий характер спілкув-я товаровир-ка і споживача; -зручність процесів вибору і придб-я товарів чи послуг; -широкі можливості надання спож-чу необхідної інфор-ії; -цілеспрямованість інформ-го впливу; -можливість налагодж-я постійних ділових стосунків зі спож-ами; -можливість отрим-я швидкої реакції ринку на зроблені комерційні пропозиції; -висока оперативність створ-я інфор-х повідомлень та можливість їх коригув-я залежно від реакції спож-ів. Засоби інфор-го спілкув-я в ПМ: прямі поштові зверн-я, телемарк-г, реклама з прямим відгуком, М-нг за каталогами, електор-ий М-нг. Для успішної реалізації програм ПМ необхідно насамперед створення на підпр-ві відповідних БД про спож-ів, а також відповідне технічне забезпеч-я процесів ПМ.

Сутн-ь, зміст і завдання маркет-ої політики комунікацій (МПК).

МПК-комплекс заходів, яким корист-я підпр-во для інфор-ня, перекон-я чи нагадув-я спож-ам про свої товари чи послуги. Часто цей блок елементів М-гу назив «просув-ям». Але це не те саме. Якщо просув-я - одновекторний інформ-й вплив товаровир-ка на спож-ча, то М-ві комунікації (МК) передбач-ь і зворотний зв'язок між ними. Завдяки такому зворотному зв’язку підпр-во отримує цінну інфор-ю, яка дає йому можливість правильно орієнтуватися в навколишньому бізнес-середовищі та вносити відповідні корективи у свою діял-ть. Вихідний момент формув-я комплексу МК –визнач-я його завдань: приверн-я уваги спож-ів, формув-я їх знань про товари чи послуги підпр-ва, переконань щодо цінності таких товарів і послуг для розв’яз-я тих чи ін. проблем спож-ча. У кінцевому підсумку це стимулюв-я попиту, збільш-я обсягів продажу, поліпш-я іміджу підпр-ва та його продукції, збереж-я частки ринку. Визнач-я завдань МК потребує: -дослідж-я ринку:місткість, концентр-ія спож-ів, їх поведінка, наявність і особливості конкурентних пропоз-ій та товарів-субститутів; -знання стратегій збуту, кон’юнктури, чинного законодавства і правил поведінки на конкретному ринку; -дослідж-я товару: рівень ринкової новизни, міра диференціації, імідж, роль упаковки, рівень супровідного сервісу; -дослідж-я каналів МК: стан, розгалуженість, вартість; -дослідж-я системи розподілу.


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  3. IV. ДІЯ ЦЬОГО ЗАКОНУ І ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ
  4. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  5. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  6. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  7. VI.Залежно від особливостей суб’єкта
  8. VIIІ. Особливості написання та оформлення звіту про проходження виробничої практики
  9. VІ. Особливості написання та оформлення магістерської дипломної роботи
  10. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
  11. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  12. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США




Переглядів: 369

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класиф-я цін-х стратегій в М-гу. | Струк-а і елементи компл-у МК.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.