Цінова стратегія -статегічна лінія (план) фірми у сфері ціноутвор-я з орієнтацією на досягн-я стратег-х цілей.Тобто цінові стратегії класифік-я в залеж-ті від методів ціноутв-я і цілей цін-ї політики.Метод ціноутв-я, орієнт-й на попит включає стратегії: "Збирання вершків"- товари спочатку продають за цінами,які значно перевищ-ь витрати на вир-во, а потім фірма поступ-о їх знижує, проп-чи товар новим сегментам. "Проникн-я" пов'язана з проник-м на нові цільові ринки,коли ціні встанов-ся на рівні, нижчому за звич-й."Престижних цін" передбачає продаж товарів за високими цінами і розрах-а на сегменти ринку з низькою еласт-тю, які особливу увагу приділяють якості товару, товар марці, чутливо реагують на фактор престиж-і. "Зв'яз-го ціноутв-ня" є актуал-ю якщо фірма виходить на ринок не з 1 товаром, а з компл-м. "Гнучких,еласт-х цін" різний рівень цін залежно від можлив-і покупця заплатити певну суму і вміння торгувати."Стаб-х, незмін-х цін" продаж товарів за незмін-и цінами протягом тривалого періоду.Метод ціноутв-я, орієнт-й на конкур-в "Низьких цін" встановл-ся з метою витісн-я конкур-в,завоюв-я масового покупця і значної частини ринку."Цін-о лідера" ціни встановл-ся залежно від цін-ї політики конкур-в. Також навод-я така класиф-я:1.Страт-і рішення щодо рівня цін: -страт-я високих/низьких цін; -страт-ї щодо показ-ків ціна якість; -страт-я не заокруг-х цін. 2.Страт-ї єдиних/перемінних цін: -єдині ціни; -дискр-ція; -ціни встанов-і за геогр принципом. 3.Цін-і страт-ї у межах товар-о асорт-ту: -цін-і лінії; -ціни на доповнювальні товари; -ціни на “обов’язкове приладдя”.