Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Класиф-я цін-х стратегій в М-гу.

Цінова стратегія -статегічна лінія (план) фірми у сфері ціноутвор-я з орієнтацією на досягн-я стратег-х цілей.Тобто цінові стратегії класифік-я в залеж-ті від методів ціноутв-я і цілей цін-ї політики.Метод ціноутв-я, орієнт-й на попит включає стратегії: "Збирання вершків"- товари спочатку продають за цінами,які значно перевищ-ь витрати на вир-во, а потім фірма поступ-о їх знижує, проп-чи товар новим сегментам. "Проникн-я" пов'язана з проник-м на нові цільові ринки,коли ціні встанов-ся на рівні, нижчому за звич-й."Престижних цін" передбачає продаж товарів за високими цінами і розрах-а на сегменти ринку з низькою еласт-тю, які особливу увагу приділяють якості товару, товар марці, чутливо реагують на фактор престиж-і. "Зв'яз-го ціноутв-ня" є актуал-ю якщо фірма виходить на ринок не з 1 товаром, а з компл-м. "Гнучких,еласт-х цін" різний рівень цін залежно від можлив-і покупця заплатити певну суму і вміння торгувати."Стаб-х, незмін-х цін" продаж товарів за незмін-и цінами протягом тривалого періоду.Метод ціноутв-я, орієнт-й на конкур-в "Низьких цін" встановл-ся з метою витісн-я конкур-в,завоюв-я масового покупця і значної частини ринку."Цін-о лідера" ціни встановл-ся залежно від цін-ї політики конкур-в. Також навод-я така класиф-я:1.Страт-і рішення щодо рівня цін: -страт-я високих/низьких цін; -страт-ї щодо показ-ків ціна якість; -страт-я не заокруг-х цін. 2.Страт-ї єдиних/перемінних цін: -єдині ціни; -дискр-ція; -ціни встанов-і за геогр принципом. 3.Цін-і страт-ї у межах товар-о асорт-ту: -цін-і лінії; -ціни на доповнювальні товари; -ціни на “обов’язкове приладдя”.


Читайте також:

  1. Аналіз ризику при різних співвідношеннях імовірного прибутку і стратегій виробництва
  2. Варіанти акультураційних стратегій
  3. Вибір стратегій маркетингових комунікацій залежно від етапу ЖЦТ
  4. Вибір стратегій. Склад факторів , що враховуються при виборі стратегії.
  5. Види інноваційних стратегій та їх співвідношення
  6. Види маркетингових стратегій за матрицею «Мак Кінсі».
  7. Види маркетингових стратегій. Стратегічна модель Портера.
  8. Види стратегій
  9. Види стратегій залежно від позицій підприємств у галузі
  10. Види стратегій підприємства
  11. Види та шляхи досягнення стратегій
  12. Виділяють три основні види маркетингових стратегій росту: інтенсивний (органічний) ріст, інтегративний ріст, диверсифікацій ний ріст.




Переглядів: 390

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вн і зовн-і ціноутвор-і чинники маркетингу: сутн-ь і характер | С-ь і особлив прямого М-гу (ПМ)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.