МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вибір стратегій маркетингових комунікацій залежно від етапу ЖЦТСтратегію визначають як сукупність правил, якими керується організація при прийнятті рішень; як комплексний план, призначений для того, щоб забезпечити виконання місії фірми та досягнення її господарських цілей. Причому місія – це головне призначення фірми, її особлива роль та чітко визначена причина існування; а ціль (мета) – це ідеальний образ бажаного, можливого та необхідного стану об’єктів управління. Фахівці розробили ряд моделей, які можуть бути корисними для визначення стратегії підприємства та його цілей. До них належить матриця Ансофа, матриця конкуренції Портера, портфоліо-аналіз тощо. Але найпростішою залишається модель із застосуванням етапів життєвого циклу товарів. Класична теорія маркетингу розробила такі стратегії дій на окремих етапах життєвого циклу товарів: • загальна стратегія підприємства: на першому етапі — завоювання лідерства за показником товару, на другому — завоювання лідерства за показником частки ринку, на третьому — максимізація поточного прибутку, на четвертому — забезпечення виживання; • стратегія маркетингу підприємства: на першому — проникнення на ринок, на другому — розвиток ринку, на третьому — захист своєї частки ринку, на четвертому — перехід на нові ринки та відхід у іншу сферу діяльності; • стратегія маркетингових комунікацій: на першому — привертання уваги споживачів до товару, розробка заходів щодо просування товарів на ринок через посередників, на другому — залучення споживачів поліпшенням якості, упаковки товарів, на третьому — активне просування товарів, поліпшення післяпродажних послуг, звернення уваги споживачів на окремі оригінальні атрибути товарів, на четвертому — просування товарів через посередників; • стратегія ціноутворення: на першому — оптимізація ціни з урахуванням стратегії виведення товару на ринок (за активної — максимальна, за пасивної — мінімальна), на другому — стабілізація ціни, на третьому — різке зниження цін, на четвертому — стабільні низькі ціни; • стратегія рекламування: на першому — створення інформованості про товар та підприємство, на другому — створення пріоритетності даної марки, на третьому — створення прихильності до даної марки, яка має максимальний попит, на четвертому — створення інформованості про розпродаж за зниженими цінами; • стратегія змін витрат на комунікації: на першому — значні витрати за інтенсивного маркетингу, мінімальні — за пасивного, на другому — зростання загальних витрат на товаропросування, на третьому — зниження загальних витрат на товаропросування, на четвертому — згортання витрат. Ясна річ, що на практиці можливі відхилення від цих рекомендацій. Крім того, рекомендації розроблено для умов, коли життєвий цикл товарів є чітко визначеним і достатньо типовим. Але є товари з іншими закономірностями життєвого циклу (бум, крива захоплення, крива оновлення, крива моди, крива провалу тощо). Для таких товарів потрібні інші методи та прийоми маркетингової політики комунікацій.
Планування маркетингових комунікацій Процес планування складається з таких етапів: перший — аналіз ситуації, другий — планування цілей маркетингу, виходячи зі стратегії поведінки підприємства на ринках, третій — розробка стратегії маркетингу підприємства на базі визначених цілей підприємства, четвертий — розробка стратегії маркетингових комунікацій на базі загальної стратегії маркетингу; п 'ятий — розробка тактичних планів маркетингової політики комунікацій з обґрунтуванням конкретних заходів, витрат підприємства на них, строків виконання та відповідальних за конкретні акції працівників.
2.3. Структура плану маркетингових заходів План маркетингових заходів має здебільшого таку структуру: • коротке оглядове резюме зі стислим описом цілей та пропонованих способів їхньої реалізації. Це допомагає керівництву підприємства ліпше збагнути основні положення плану; • поточний стан ринку (інформація про ринки, товар, конкурентів і канали розподілу продукції підприємства); • загрози та можливості (опис факторів, які можуть позитивно чи негативно вплинути в плановому періоді на обсяги продажу товарів); • завдання та проблеми (стисле формулювання завдань підприємства щодо конкретного товару, включаючи питання продажу, частки ринку, прибутку, а також опис проблем, які можуть виникнути під час виконання цих завдань); • стратегія маркетингу (загальна концепція маркетингового підходу); • програма дій (напрямки маркетингової діяльності, детальний план виконання з кошторисом витрат); • бюджет (тобто порівняння прогнозованих доходів з витратами); • контроль (порядок, строки і персональна відповідальність). Здебільшого план дій підрозділу маркетингової політики комунікацій входить як складова частина в загальний план стратегічних дій підприємства (поряд з планами товарної політики, політики ціноутворення, організації продажу тощо). Для ефективного плану маркетингових комунікацій необхідно мати значний обсяг інформації, зокрема характеристику ринку продавців даного товару або послуги, характеристику ринку покупців, характеристику обсягів продажу продукту або послуги як даним підприємством, так і його конкурентами за кілька років, динаміку прибутковості підприємства та його конкурентів, характеристику товарів підприємства та його конкурентів тощо.
Читайте також:
|
||||||||
|