Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VII.1. Матеріали контролю для підготовчого етапу заняття по темі корекції часткового знімного протезу

  1. В які строки проводиться корекція повних знімних протезів?
  2. Які причини виникнення болі під знімними протезами?
  3. Як віддиференцювати травматичну виразку на слизовій оболонці порожнини рота від її ушкоджень при інших захворюваннях (туберкулома, ерозівний стоматит, лейкоплакія, сифілітична виразка тощо...)?
  4. Як усунути травмування слизової оболонки базисом протезу?
  5. Як визначити ділянку перевантаження слизової оболонки альвеолярного відростку?
  6. Як здійснити перебазування протезу?
  7. Як провести фонетичну корекцію протезу?
  8. Які етіологічні фактори захворювань слизової оболонки порожнини рота?
  9. Назвіть основні елементи класифікації протезних захворювань слизової оболонки порожнини рота по З.С.Василенко?
  10. Які основні клінічні прояви запальних стоматитів?
  11. Які основні клінічні прояви запальних захворювань слизової оболонки?

 

VII.2. Матеріали методичного забезпечення основного етапу заняття


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. II. Навчальні цілі заняття
  3. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  4. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  5. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  6. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  7. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  8. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  9. IV. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  10. IV. Питання самоконтролю.
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 681

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дії лікаря | Ситуаційні та тестові завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.