Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Різновиди організац-их структур М-гу, їх хар

Організаційна структура М-гу - система підпорядкованості підрозділів служби маркетингу і взаємодії між ними стосовно волод-я, викор-я та передав-я інформації з метою прийняття обґрунтованих рішень і контролю за їх викон-ям. Розрізняють інтегровані та неінтегровані М-ві структури. Рівень інтеграції М-вої структури дає змогу визнач рівень М-вої орієнтації підпр-ва чи організації. Здебільшого на підпр-вах, орієнтованих на М-г, місце першого заступника директора посідає заступник з питань М-гу. До інтегрованих М-вих структур належать: -функціон-а М-ва структура (ґрунт-я на підпорядкув-і спеціалістів з різних сфер М-гу); -територ-на М-ва структура (повністю враховує різноманітність реалізації продукції); -тов-а М-ва структура (характерна для великих підпр-в з диверсифікованим вир-вом); -М-ва структура, зорієнт-а на споживача (характерна для п-в, які склад. З декількох великих сегментів); -матрична М-ва структура (характерна для великих п-в з диверс. вир-вом та велик. к-стю ринків).

122.Зміст плану маркетингу підприємства

Головна мета М-г-плану поляг в поясн-і заінтересованим особам, як саме фірма має намір впливати на свій цільовий ринок і реагувати на ситуацію, яка там склад-я, щоб забезпечити збут своєї продукції. М-г-план передбач: 1)визнач-я цілей і завдань марк д-сті; 2)вибір та обґрунтув-я стратегії М-гу; 3)розрахунок бюджету М-гу; 4)формулюв-я аналітичних припущень щодо можливих обсягів продажу товарів фірми. Основний зміст плану М-гу виглядає так:*Короткий опис проблеми; *Ситуаційний аналіз зовн-го і внутр-го середовища М-гу; *Постановка цілей М-гу; *Розробка стратегій М-гу; *Формув-я М-вих заходів (розробка комплексу М-гу); *Визнач-я витрат на М-г; *Контроль викон-я плану М-гу.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  3. I 9. Структура речевого дефекта у детей,
  4. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  6. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  7. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  8. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  9. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  10. IY.3. Общество и его структура.
  11. L3: технологический детерминизм - R3: исследование машин и систем машин, влияния их изменения на трансформацию структуры и характера общества
  12. VІ. План та організаційна структура заняття




Переглядів: 359

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Керов-а М вертик збут-а система: сутн-ь хар | Контроль М-вої діяльності підпр-ва: сутність, принципи, показники.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.