Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Різновиди організац-их структур М-гу, їх хар

Організаційна структура М-гу - система підпорядкованості підрозділів служби маркетингу і взаємодії між ними стосовно волод-я, викор-я та передав-я інформації з метою прийняття обґрунтованих рішень і контролю за їх викон-ям. Розрізняють інтегровані та неінтегровані М-ві структури. Рівень інтеграції М-вої структури дає змогу визнач рівень М-вої орієнтації підпр-ва чи організації. Здебільшого на підпр-вах, орієнтованих на М-г, місце першого заступника директора посідає заступник з питань М-гу. До інтегрованих М-вих структур належать: -функціон-а М-ва структура (ґрунт-я на підпорядкув-і спеціалістів з різних сфер М-гу); -територ-на М-ва структура (повністю враховує різноманітність реалізації продукції); -тов-а М-ва структура (характерна для великих підпр-в з диверсифікованим вир-вом); -М-ва структура, зорієнт-а на споживача (характерна для п-в, які склад. З декількох великих сегментів); -матрична М-ва структура (характерна для великих п-в з диверс. вир-вом та велик. к-стю ринків).

122.Зміст плану маркетингу підприємства

Головна мета М-г-плану поляг в поясн-і заінтересованим особам, як саме фірма має намір впливати на свій цільовий ринок і реагувати на ситуацію, яка там склад-я, щоб забезпечити збут своєї продукції. М-г-план передбач: 1)визнач-я цілей і завдань марк д-сті; 2)вибір та обґрунтув-я стратегії М-гу; 3)розрахунок бюджету М-гу; 4)формулюв-я аналітичних припущень щодо можливих обсягів продажу товарів фірми. Основний зміст плану М-гу виглядає так:*Короткий опис проблеми; *Ситуаційний аналіз зовн-го і внутр-го середовища М-гу; *Постановка цілей М-гу; *Розробка стратегій М-гу; *Формув-я М-вих заходів (розробка комплексу М-гу); *Визнач-я витрат на М-г; *Контроль викон-я плану М-гу.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  3. I 9. Структура речевого дефекта у детей,
  4. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  6. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  7. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  8. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  9. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  10. IY.3. Общество и его структура.
  11. L3: технологический детерминизм - R3: исследование машин и систем машин, влияния их изменения на трансформацию структуры и характера общества
  12. VІ. План та організаційна структура заняття




Переглядів: 323

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Керов-а М вертик збут-а система: сутн-ь хар | Контроль М-вої діяльності підпр-ва: сутність, принципи, показники.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.