Організаційна структура М-гу - система підпорядкованості підрозділів служби маркетингу і взаємодії між ними стосовно волод-я, викор-я та передав-я інформації з метою прийняття обґрунтованих рішень і контролю за їх викон-ям. Розрізняють інтегровані та неінтегровані М-ві структури. Рівень інтеграції М-вої структури дає змогу визнач рівень М-вої орієнтації підпр-ва чи організації. Здебільшого на підпр-вах, орієнтованих на М-г, місце першого заступника директора посідає заступник з питань М-гу. До інтегрованих М-вих структур належать: -функціон-а М-ва структура (ґрунт-я на підпорядкув-і спеціалістів з різних сфер М-гу); -територ-на М-ва структура (повністю враховує різноманітність реалізації продукції); -тов-а М-ва структура (характерна для великих підпр-в з диверсифікованим вир-вом); -М-ва структура, зорієнт-а на споживача (характерна для п-в, які склад. З декількох великих сегментів); -матрична М-ва структура (характерна для великих п-в з диверс. вир-вом та велик. к-стю ринків).
122.Зміст плану маркетингу підприємства
Головна мета М-г-плану поляг в поясн-і заінтересованим особам, як саме фірма має намір впливати на свій цільовий ринок і реагувати на ситуацію, яка там склад-я, щоб забезпечити збут своєї продукції. М-г-план передбач: 1)визнач-я цілей і завдань марк д-сті; 2)вибір та обґрунтув-я стратегії М-гу; 3)розрахунок бюджету М-гу; 4)формулюв-я аналітичних припущень щодо можливих обсягів продажу товарів фірми. Основний зміст плану М-гу виглядає так:*Короткий опис проблеми; *Ситуаційний аналіз зовн-го і внутр-го середовища М-гу; *Постановка цілей М-гу; *Розробка стратегій М-гу; *Формув-я М-вих заходів (розробка комплексу М-гу); *Визнач-я витрат на М-г; *Контроль викон-я плану М-гу.