Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контроль М-вої діяльності підпр-ва: сутність, принципи, показники.

Контроль М-вої діяльності підпр-ва – дослідж-я сукупності М-вих дій, умов, зв'язків і результатів з метою з'ясув-я ефективності діяльності підпр-ва для досягн-я М-вих цілей. Він має сприяти: -досягн-ю успіху і підвищ-ю продуктивності (контроль якості продукції, процесів реклами, розподілу, збуту); -дотрим-ю умовних обмежень (контроль річного балансу, бюджетів на рекламу, розподіл). Контроль М-вої діяльності підпр-ва пошир-я на викон-я річних планів збуту, прибутковості та ефективності М-вих заходів. Контроль річних планів збуту проводиться за такими показниками: товарооборот окремих видів продукції, валовий товарооборот. Контроль ефективності М-вих заходів: зрост-я ринку, частка ринку, продуктивність М-гу, динаміка замовлень, структура та динаміка споживачів підпр-ва, ефективність рекламних витрат.Контроль прибутков-і: вал приб-к,чистий приб-к.

Інтенс-ий збут:сутн-ь,характ-а,умови застосув

Інтенсивний збут передбач розміщ-я та реалізацію виробів на будь-якому підпр-ві роздрібної торгівлі, котре готове цим займатися. І сьогодні цей метод не втратив свого знач-я серед вир-ків дрібних та недорогих виробів масового вжитку - зубної пасти, господарчі товари, сигарети. При цьому підпр-во виграє завдяки економії на широких масштабах в-ва, випускаючи продукцію великими серіями, що робить її доступною для багатьох споживачів. Зворотній бік – навряд чи виробник може розраховувати на сприяння збільшенню обсягів збуту через посередників. Фактично підприємство повинно самостійно рекламувати свою продукцію на ринку.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания исходного уровня знаний.
  3. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания.
  4. I. Контроль і закріплення знань учнів
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  11. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  12. II. Мотивація навчальної діяльності




Переглядів: 361

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Різновиди організац-их структур М-гу, їх хар | Непрямий збут: сутність та умови застосув-я

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.