Контроль М-вої діяльності підпр-ва: сутність, принципи, показники.
Контроль М-вої діяльності підпр-ва – дослідж-я сукупності М-вих дій, умов, зв'язків і результатів з метою з'ясув-я ефективності діяльності підпр-ва для досягн-я М-вих цілей. Він має сприяти: -досягн-ю успіху і підвищ-ю продуктивності (контроль якості продукції, процесів реклами, розподілу, збуту); -дотрим-ю умовних обмежень (контроль річного балансу, бюджетів на рекламу, розподіл). Контроль М-вої діяльності підпр-ва пошир-я на викон-я річних планів збуту, прибутковості та ефективності М-вих заходів. Контроль річних планів збуту проводиться за такими показниками: товарооборот окремих видів продукції, валовий товарооборот. Контроль ефективності М-вих заходів: зрост-я ринку, частка ринку, продуктивність М-гу, динаміка замовлень, структура та динаміка споживачів підпр-ва, ефективність рекламних витрат.Контроль прибутков-і: вал приб-к,чистий приб-к.
Інтенс-ий збут:сутн-ь,характ-а,умови застосув
Інтенсивний збут передбач розміщ-я та реалізацію виробів на будь-якому підпр-ві роздрібної торгівлі, котре готове цим займатися. І сьогодні цей метод не втратив свого знач-я серед вир-ків дрібних та недорогих виробів масового вжитку - зубної пасти, господарчі товари, сигарети. При цьому підпр-во виграє завдяки економії на широких масштабах в-ва, випускаючи продукцію великими серіями, що робить її доступною для багатьох споживачів. Зворотній бік – навряд чи виробник може розраховувати на сприяння збільшенню обсягів збуту через посередників. Фактично підприємство повинно самостійно рекламувати свою продукцію на ринку.