МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Непрямий збут: сутність та умови застосув-яНепрямий збут відбув-я із залуч-ям торговельних посередників різних типів. В більшості випадків це підвищ ефективність збутових відносин, так як високий професіоналізм посередника дозволяє прискорити окупність витрат і оборотність засобів. Непрямий збут відбув-я за доп: 1.Залежні оптові посередники - вони не беруть на себе право власності на товар, не прийм-ь самостійних рішень щодо цін, умов продажу, діють суто в встановлених межах. Це брокери (зводять споживачів із продавцем, його послуги оплачує та сторона, що залучає), агенти вир-ка(збутові операції від імені і за рахунок вир-ка), збутові агенти (відповід-ь за М. усієї прод-ії вир-ка), комісіонери (товари продають за договором від свого імені за рахунок емітента).2.Незалеж оптові посередники. Поділ-я на: оптовиків з повним циклом обслугов-ня - дистриб'ютори (торгівля від свого імені, угоди як з покупцями так і з продавцями), і з обмеж-им циклом обслуговув-я: оптовики-комівояжери (обмеж асортимент). Оптовики-організатори (організ-ь поставку замовленого товару ) 3.Роздрібна торгівля: ділер (незалежний підприємець купує техніку, зберігає її марку і забезпечує сервіс), позамагазинна роздрібна торгівля (торгові автомати, торгівля на рознос), магазини роздрібної торгівлі (універмаги, супермаркети).
Вертикальна мар-гова сис-ма та її основні типи - 103 Взаємозв’язок попиту і ціни - 58 Взаємозв'язок між конкурентоспроможн-тю продукції, ціною реалізації та вартістю споживання товару - 46 Види графіків жит-го циклу товару та їх хар-ка - 43 Види еластичності попиту - 60 Види мар-гу в залежності від стану попиту - 27 Види реклами в залежності від цілей - 90 Внутрішні і зовн ціноутворюючі чинники мар-гу: сутність та хар-ка - 74 Горизонт-на мар-гова сис-ма: сутність та хар-ка - 104 Горизонтальні та верт-ні конфлікти в каналах розподілу: сутність та хар-ка - 100 Груповий індекс конкурентосп-ті товару: екон сутність та методика розрахунку - 50 Дайте визнач-ня термінів “життєвий цикл товару”, “концепція жит-го циклу товару”, “етап жит-го циклу товару” - 44 Екон сутність інтегрального індексу конкурентосп-ті та особливості його розрахунку - 49 Ексклюзивний збут: сутність, хар-ка та умови застосування - 114 Етап впровад-ня товару на ринок: сут-ть і хар-ка - 52 Етапи оцінки конкурентоспроможності продукції - 47 Єдність та відмін-ть категорій “попит” і “потреба” - 1 Законодавство як ціноутворюючий фактор мар-гу: сутність та хар-ка - 69 Засоби стимулювання збуту та їх хар-ка - 93 Зміст плану мар-гу п-ва - 122 Зовн фактори мар-гу та їх хар-ка - 23 Індекси конкурентосп-ті товару: сутність і методика розрахунку - 41 Інтенсивний збут: сутність, хар-ка, умови застосування - 112 Канал збуту та його хар-ки - 110 Керована мар-гова вертикальна збутова система: сутність та хар-ка - 117 Керовані і некеровані фактори мар-гу - 22 Керовані фактори мар-гу та їх хар-ка - 24 Класифікація мар-гу - 20 Класифікація цінових стратегій в маркетингу - 75 Комплекс мар-гу: сутність та хар-ка - 29 Конкуренти як ціноутворюючий фактор мар-гу: сутність та хар-ка - 67 Конкурентоспроможн-ть продукції в мар-гу: сутність і формалізація - 45 Контроль мар-гової діяльності п-ва: сутність, принципи, показники - 120 Конфліктність, її екон природа і особливості в системі розподілу - 101 Концепція “4Рs”: виникнення та зміст - 25 Концепція вдосконалення вир-ва: виникнення, сутність, принципи - 7 Концепція вдосконалення товару: виникнення, сутність, принципи - 8 Концепція життєвого циклу товару: сутн-ть та диск-ні положення - 42 Концепція збуту: виникнення, сутність, принципи - 9 Концепція мар-гу: виникн-ня, сутність, принципи - 6 Концепція соц-етичного мар-гу: виникнення, сутність, принципи - 10 Корпоративна мар-гова збутова система: сутність та хар-ка - 116 Мар-гові дослідж-ня п-ва: види, напрями, методи - 35 Мар-гові дослід-ня ринку: види, напрями, методи - 34 Маркетингова політика просування як складова мар-ої діяльності - 82 Маркетингова ціль, орієнтована на збільшення збуту, та відповідні цінові стратегії - 71 Маркетингова ціль, орієнтована на питомий прибуток, та відповідні цінові стратегії - 72 Маркетингові цілі і цілі ціноутворення - 73 Маркетингові цінові стратегії на нові товари: види та хар-ка - 70 Методи збору мар-гової ін-ції: сутність та хар-ка - 33 Методи збуту товарів та їх хар-ка - 107 Методи усунення конфліктів в системі розподілу - 102 Мотиви реклами: сутність та різновиди - 87 Непрямий збут: сутність та умови застосування - 109 Об¢єкти та суб'єкти мар-гу: сутність і хар-ка - 4 Одиничний параметричний індекс конкурентоспр-ті товару: екон сутність та методика розрахунку - 48 Основні засоби паблік рілейшнз та їх хар-ка - 95 Особливості та хар-ка стадії зрілості жит-го циклу товару - 54 Особливості, цілі та ф-ції сучасного мар-гу - 11 Оцінка ефективності рекламної програми - 91 Персональний продаж товару: сутність та умови застос-ня - 83 Планування рекламної діяльності - 85 Посередники як ціноутворюючий фактор мар-гу: сутність та хар-ка - 68 Принципи мар-гу та їх хар-ка - 15 Прямий збут: сутність та умови застосування - 108 Ринкова частка як показник ефективності мар-гової діяльності фірми - 21 Рівні каналу розподілу та їх хар-ка - 98 Рівні товару в мар-гу та їх хар-ка - 39 Різновиди збуту за рівнем інтенсивності - 111 Різновиди каналів збуту в залеж-ті від довжини - 115 Різновиди недозволеної реклами та їх хар-ка - 84 Різновиди організ-х структур мар-гу та їх хар-ка - 119 Роль прямого та посереднього мар-гу в мар-овій політиці розподілу - 99 Селективний збут: сутність, хар-ка та умови застосування - 113 Система мар-г-мікс: походження та сучасні інтерпретації - 30 Специфіка товару в мар-гу - 40 Споживачі як ціноутворюючий фактор мар-гу: сутність та хар-ка - 66 Стадія спаду жит-го циклу товару: її особливості та хар-ка - 55 Стратегічні задачі мар-гу - 17 Стратегія “зняття вершків”: сутність, умови та приклади практ-го застос-ня - 63 Стратегія низьких цін: сутність, умови та приклади практ-го застос-ня - 62 Стратегія престижних цін: сутність, умови та приклади практ-го застос-ня - 61 Стратегія прориву на ринок: сутність, умови та приклади практ-го застос-ня - 64 Структура мар-гової політики просування - 81 Структура та елементи комплексу мар-гових комунікацій - 77 Суб’єкти, об’єкти реклами та їх хар-ка - 86 Сутн-ь і хар-а етапу зрост-я в жит-му циклі товару-53 Сутність і завдання цінової політики в мар-гу - 56 Сутність і засоби паблік рілейшнз - 94 Сутність і зміст мар-гової політики просування - 80 Сутн-ь і зміст мар-гової політики товар-го руху - 106 Сутність та види основних ф-цій мар-гу - 18 Сутність та види попиту в мар-гу - 13 Сутність та визначення поняття "мар-г" - 3 Сутність та еволюція концепції мар-гу - 5 Сутн-ь та елементи навкол-го середовища мар-гу - 31 Сутність та задачі стимулювання збуту - 92 Сутність та класифікації реклами - 89 Сутність та класифікація мар-гової ін-ції - 32 Сутність та класифікація попиту - 2 Сутність та особливості прямого маркетингу - 78 Сутність та роль та завдання каналів розподілу в системі мар-гу - 96 Сутність та спрямування сучасного мар-гу - 14 Сутність та структура жит-го циклу товару - 51 Сутність, завдання та принципи мар-гової товарної політики - 37 Сутність, зміст та завдання мар-гової політики комунікацій - 76 Сутність, принципи та практичні приклади застосування соц-етичного мар-гу - 28 Сучасні тенденції розвитку мар-гу на п-вах У-ни - 121 Суч-і трактув-я концепції “4Рs”: сутн-ь і критика - 26 Тактичні задачі мар-гу - 19 Тенденції розвитку сучасного мар-гу - 12 Фактори, які впливають на вибір каналу розподілу та їх хар-ка - 118 Франчайзінг: сутність та хар-ка - 105 Функції реклами в залежності від стадії жит-го циклу товару - 88 Функції учасників каналу розподілу та їх хар-ка - 97 Ф-ції мар-гової товарної політики та їх хар-ка - 38 Цілі мар-гу та їх хар-ка - 16 Цільова аудиторії та її роль і місце в системі мар-гової політики комунікацій - 79 Ціна в системі мар-го комплексу: сутність, значення, принципи - 57 Цінова еластичність попиту, сутність, методи визначення - 59 Ціноутворюючі фактори в мар-гу та їх хар-ка - 65 Чинники зовн-го середовища мар-гу та їх хар-ка – 36
1. Єдність та відмінність категорій “попит” і “потреба” Читайте також:
|
||||||||
|