Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сутність та класифікація попиту.

3. Сутність та визначення поняття "маркетинг".

4. Об¢єкти та суб'єкти маркетингу: сутність і характеристика.

Сутність та еволюція концепції маркетингу.

Концепція маркетингу: виникнення, сутність, принципи.

Концепція вдосконалення виробництва: виникнення, сутність, принципи.

Концепція вдосконалення товару: виникнення, сутність, принципи.

Концепція збуту: виникнення, сутність, принципи.

Концепція соціально-етичного маркетингу: виникнення, сутність, принципи.

Особливості, цілі та функції сучасного маркетингу.

Тенденції розвитку сучасного маркетингу.

Сутність та види попиту в маркетингу.

Сутність та спрямування сучасного маркетингу.

Принципи маркетингу та їх характеристика.

Цілі маркетингу та їх характеристика.

Стратегічні задачі маркетингу.

Сутність та види основних функцій маркетингу.

Тактичні задачі маркетингу.

Класифікація маркетингу.

Ринкова частка як показник ефективності маркетингової діяльності фірми.

Керовані і некеровані фактори маркетингу.

Зовнішні фактори маркетингу та їх характеристика.

Керовані фактори маркетингу та їх характеристика.

Концепція “4Рs”: виникнення та зміст.

Сучасні трактування концепції “4Рs”: сутність та критика.

Види маркетингу в залежності від стану попиту.

Сутність, принципи та практичні приклади застосування соціально-етичного маркетингу

Комплекс маркетингу: сутність та характеристика.

Система маркетинг-мікс: походження та сучасні інтерпретації .

Сутність та елементи навколишнього середовища маркетингу.

Сутність та класифікація маркетингової інформації.

Методи збору маркетингової інформації: сутність та характеристика.

Маркетингові дослідження ринку: види, напрями, методи.

Маркетингові дослідження підприємства: види, напрями, методи.

Чинники зовнішнього середовища маркетингу та їх характеристика.

Сутність, завдання та принципи маркетингової товарної політики.

Функції маркетингової товарної політики та їх характеристика.

Рівні товару в маркетингу та їх характеристика

Специфіка товару в маркетингу.

Індекси конкурентоспроможності товару: сутність і методика розрахунку.

Концепція життєвого циклу товару: сутність та дискусійні положення.

Види графіків життєвого циклу товару та їх характеристика.

Дайте визначення термінів “життєвий цикл товару”, “концепція життєвого циклу товару”, “етап життєвого циклу товару”.

Конкурентоспроможність продукції в маркетингу: сутність і формалізація.

Взаємозв'язок між конкурентоспроможністю продукції, ціною реалізації та вартістю споживання товару.


Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. IV класифікація боргу.
  3. T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
  4. V. Класифікація і внесення поправок
  5. V. Класифікація рахунків
  6. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  7. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  8. Акти первинного права: класифікація та значення для європейської інтеграції.
  9. Аналітичні процедури внутрішнього аудиту та їх класифікація.
  10. Анатомічна терапевтична хімічна класифікація ЛЗ
  11. АТОМНО-МОЛЕКУЛЯРНЕ ВЧЕННЯ. КЛАСИФІКАЦІЯ НЕОРГАНІЧНИХ СПОЛУК
  12. Аудит: поняття, завдання, предмет та об’єкти. Класифікація аудиту. Ринок аудиторських послуг




Переглядів: 427

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Непрямий збут: сутність та умови застосув-я | Етапи оцінки конкурентоспроможності продукції.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.