Етапи оцінки конкурентоспроможності продукції.
Одиничний параметричний індекс конкурентоспроможності товару: економічна сутність та методика розрахунку.
Економічна сутність інтегрального індексу конкурентоспроможності та особливості його розрахунку.
Груповий індекс конкурентоспроможності товару: економічна сутність та методика розрахунку.
Сутність та структура життєвого циклу товару.
Етап впровадження товару на ринок: сутність і характеристика.
Сутність та характеристика етапу зростання в життєвому циклі товару.
Особливості та характеристика стадії зрілості життєвого циклу товару.
Стадія спаду життєвого циклу товару: її особливості та характеристика.
Сутність і завдання цінової політики в маркетингу
Ціна в системі маркетингового комплексу: сутність, значення, принципи.
Взаємозв’язок попиту і ціни
Цінова еластичність попиту, сутність, методи визначення.
Види еластичності попиту.
Стратегія престижних цін: сутність, умови та приклади практичного застосування.
Стратегія низьких цін: сутність, умови та приклади практичного застосування.
Стратегія “зняття вершків”: сутність, умови та приклади практичного застосування.
Стратегія прориву на ринок: сутність, умови та приклади практичного застосування.
Ціноутворюючі фактори в маркетингу та їх характеристика.
Споживачі як ціноутворюючий фактор маркетингу: сутність та характеристика.
Конкуренти як ціноутворюючий фактор маркетингу: сутність та характеристика.
Посередники як ціноутворюючий фактор маркетингу: сутність та характеристика.
Законодавство як ціноутворюючий фактор маркетингу: сутність та характеристика.
Маркетингові цінові стратегії на нові товари: види та характеристика.
Маркетингова ціль, орієнтована на збільшення збуту, та відповідні цінові стратегії.
Маркетингова ціль, орієнтована на питомий прибуток, та відповідні цінові стратегії.
Маркетингові цілі і цілі ціноутворення.
Внутрішні і зовнішні ціноутворюючі чинники маркетингу: сутність та характеристика.
Класифікація цінових стратегій в маркетингу .
Сутність, зміст та завдання маркетингової політики комунікацій.
Структура та елементи комплексу маркетингових комунікацій.
Сутність та особливості прямого маркетингу.
Цільова аудиторії та її роль і місце в системі маркетингової політики комунікацій.
Сутність і зміст маркетингової політики просування.
Структура маркетингової політики просування.
Маркетингова політика просування як складова маркетингової діяльності.
Читайте також: - I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
- II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
- II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
- III. Етапи розробки програмного забезпечення
- VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
- А) Мета і об'єкти грошової оцінки
- Адекватним фізичним критерієм оцінки її впливу на організм люди1
- Алгоритм виявлення, оцінки та зменшення ризиків виникнення небезпечних ситуацій на виробництві ( СРС – «А»)
- Аналіз асортименту й структури випуску продукції.
- Аналіз відхилень – основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
- Аналіз відхилень — основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
- Аналіз загальної рівноваги розширює можливості оцінки ефективності функціонування ринкової економіки.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|