Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Етапи оцінки конкурентоспроможності продукції.

Одиничний параметричний індекс конкурентоспроможності товару: економічна сутність та методика розрахунку.

Економічна сутність інтегрального індексу конкурентоспроможності та особливості його розрахунку.

Груповий індекс конкурентоспроможності товару: економічна сутність та методика розрахунку.

Сутність та структура життєвого циклу товару.

Етап впровадження товару на ринок: сутність і характеристика.

Сутність та характеристика етапу зростання в життєвому циклі товару.

Особливості та характеристика стадії зрілості життєвого циклу товару.

Стадія спаду життєвого циклу товару: її особливості та характеристика.

Сутність і завдання цінової політики в маркетингу

Ціна в системі маркетингового комплексу: сутність, значення, принципи.

Взаємозв’язок попиту і ціни

Цінова еластичність попиту, сутність, методи визначення.

Види еластичності попиту.

Стратегія престижних цін: сутність, умови та приклади практичного застосування.

Стратегія низьких цін: сутність, умови та приклади практичного застосування.

Стратегія “зняття вершків”: сутність, умови та приклади практичного застосування.

Стратегія прориву на ринок: сутність, умови та приклади практичного застосування.

Ціноутворюючі фактори в маркетингу та їх характеристика.

Споживачі як ціноутворюючий фактор маркетингу: сутність та характеристика.

Конкуренти як ціноутворюючий фактор маркетингу: сутність та характеристика.

Посередники як ціноутворюючий фактор маркетингу: сутність та характеристика.

Законодавство як ціноутворюючий фактор маркетингу: сутність та характеристика.

Маркетингові цінові стратегії на нові товари: види та характеристика.

Маркетингова ціль, орієнтована на збільшення збуту, та відповідні цінові стратегії.

Маркетингова ціль, орієнтована на питомий прибуток, та відповідні цінові стратегії.

Маркетингові цілі і цілі ціноутворення.

Внутрішні і зовнішні ціноутворюючі чинники маркетингу: сутність та характеристика.

Класифікація цінових стратегій в маркетингу .

Сутність, зміст та завдання маркетингової політики комунікацій.

Структура та елементи комплексу маркетингових комунікацій.

Сутність та особливості прямого маркетингу.

Цільова аудиторії та її роль і місце в системі маркетингової політики комунікацій.

Сутність і зміст маркетингової політики просування.

Структура маркетингової політики просування.

Маркетингова політика просування як складова маркетингової діяльності.


Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  3. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  4. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  5. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  6. А) Мета і об'єкти грошової оцінки
  7. Адекватним фізичним критерієм оцінки її впливу на організм люди1
  8. Алгоритм виявлення, оцінки та зменшення ризиків виникнення небезпечних ситуацій на виробництві ( СРС – «А»)
  9. Аналіз асортименту й структури випуску продукції.
  10. Аналіз відхилень – основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  11. Аналіз відхилень — основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  12. Аналіз загальної рівноваги розширює можливості оцінки ефективності функціонування ринкової економіки.




Переглядів: 393

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність та класифікація попиту. | Персональний продаж товару: сутність та умови застосування.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.