Персональний продаж товару: сутність та умови застосування.
Різновиди недозволеної реклами та їх характеристика.
Планування рекламної діяльності.
Суб’єкти, об’єкти реклами та їх характеристика.
Мотиви реклами: сутність та різновиди.
Функції реклами в залежності від стадії життєвого циклу товару.
Сутність та класифікації реклами.
Види реклами в залежності від цілей.
Оцінка ефективності рекламної програми.
Сутність та задачі стимулювання збуту.
Засоби стимулювання збуту та їх характеристика.
Сутність і засоби паблік рілейшнз
Основні засоби паблік рілейшнз та їх характеристика.
Сутність та роль та завдання каналів розподілу в системі маркетингу.
Функції учасників каналу розподілу та їх характеристика.
Рівні каналу розподілу та їх характеристика.
Роль прямого та посереднього маркетингу в маркетинговій політиці розподілу.
Горизонтальні та вертикальні конфлікти в каналах розподілу: сутність та характеристика.
Конфліктність, її економічна природа і особливості в системі розподілу.
Методи усунення конфліктів в системі розподілу.
Вертикальна маркетингова система та її основні типи.
Горизонтальна маркетингова система: сутність та характеристика.
Франчайзінг: сутність та характеристика.
Сутність і зміст маркетингової політики товарного руху .
Методи збуту товарів та їх характеристика.
Прямий збут: сутність та умови застосування.
Непрямий збут: сутність та умови застосування.
Канал збуту та його характеристики.
Різновиди збуту за рівнем інтенсивності.
Інтенсивний збут: сутність, характеристика, умови застосування.
Селективний збут: сутність, характеристика та умови застосування.
Ексклюзивний збут: сутність, характеристика та умови застосування.
Різновиди каналів збуту в залежності від довжини.
Корпоративна маркетингова збутова система: сутність та характеристика.
Керована маркетингова вертикальна збутова система: сутність та характеристика.
Фактори, які впливають на вибір каналу розподілу та їх характеристика.
Різновиди організаційних структур маркетингу та їх характеристика.
Контроль маркетингової діяльності підприємства: сутність, принципи, показники.
Сучасні тенденції розвитку маркетингу на підприємствах України.
122.Зміст плану маркетингу підприємства.
Читайте також: - Cum in corpore dissentiatur, apparet nuliam esse emptionem (D. 18.1. 9. рr.). - Когда есть разногласие в отношении самого предмета, то продажа, очевидно, недействительна.
- II. Умови вибору професії.
- IX. Технологии и инструменты продажи товаров и услуг
- T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
- VІ УМОВИ ЗАДАЧ
- Або зі зберігання інформації та забезпечення доступу до неї, за умови, що ця особа не могла знати про незаконність розповсюдження інформації.
- Автомати для продажу гарячих напоїв
- Автомати для продажу гарячих страв
- Автомати для продажу штучних товарів
- Автором теорії поетапного формування розумових дій є
- Агентські продажі
- Акти правозастосування.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|