Керована ВМС координує послідовні етапи вир-ва та розподілу товару. Така коорд-ція здійсн-я завдяки розмірам та могутності одного з учасників сис-ми, а не за доп єдиного власника всіх підп-в, які беруть участь у вир-ві та розподілі товару, і не за доп мережі підп-в, пов'язаних договірними зобов'яз-ми. Вир-ик популярної марки товару може забезпечити тісну співпрацю між роздрібними продавцями цього товару. Напр-д, на ринку споживчих товарів такі компанії, як General Electric, Procter & Gamble, Kraft та Campbell Soup, можуть керув надзвичайно тісною співпрацею посередницьких торгових фірм, контрол-чи розміщ-я товарів на полицях, методи стимулюв-я збуту та цінову політику. Аналогічним чином такі великі роздрібні торгові компанії, як Marks & Spencer чи Toys 'Я' Us, можуть значно вплинути на вир-ків тих товарів, які вони продають.