МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Профілактика загибелі та травматизму військовослужбовців.Поведінка кожного в/с під час виконання завдань навчального процесу , у повсякденній діяльності, поза умовами служби має велике значення як для власної безпеки, так і безпеки оточуючих. “ Суворо стежити за виконанням о/с заходів безпеки під час проведення занять і робіт, та поводженням зі зброєю, б/припасами і технікою, їх обслуговуванням та бойовим застосуванням… ” ( Статут внутрішньої служби, ст.112) Отже, діяльність командирів (начальників) щодо профілактики правопорушень серед військовослужбовців повинна мати творчий, системний, послідовний і психологічно обґрунтований характер, повинен відрізнятися цілеспрямованістю, конкретністю, наполегливістю та вимагає від кожного вихователя високих особистісних якостей і мужності. Друге навчальне питання:"Методика виховної роботи офіцера щодо попередження порушень військової дисципліни при виконанні завдань вартової та внутрішньої служби." Після оголошення питання, викладач доводить сутність етапів МПЗ вартової служби. Особлива увага викладачем акцентується на забороні залучати до виконання задач бойового чергування військовослужбовців "групи посиленої психологічної уваги", під якими розуміютьсявійськовослужбовців із числа солдатів, сержантів, прапорщиків та офіцерів, у яких в силу певних життєвих обставин чи неадекватного сприйняття реальності може виявлятися девiантна поведінка чи нервово-психічні розлади (зриви). В подальшому студентам пояснюється , що розуміється під 3-х етапною підготовкою варти згідно керівних документів. Акцентується увага на прийомах і способах регуляції психофізіологічного стану особового складу при несенні вартової служби та запобіганню злочинам , подіям та нестатутним взаємовідносинам при несенні вартової служби.
Командир роти повинен уважно вивчити наказ командира частини щодо організації вартової служби, виписати з нього прізвища військовослужбовців, які комісією частини допущені до несіння варти. У командира роти повинен бути список осіб, котрих за їх негативними психологічними якостями ставити до варти не можна. На кожного військовослужбовця у штабі батальйону повинна бути особова справа . Інструкція про організацію вартової служби в Збройних Силах України (Наказ МО України № 132 від 12.03.2012) вимагає варту готувати у три етапи׃ · І етап – за 2 –3 доби командир роти ставить конкретне завдання кожному офіцеру колективу на роботу щодо добору особового складу варти. Прізвища особового складу заносяться у “Книгу добору варти роти”. За добу особи, які брали участь у доборі особового складу, ставлять у цій книзі свої підписи. Командиром роти складається план морально – психологічного забезпечення підготовки і супроводження несення вартової служби, який затверджує заступник командира батальйону по роботі з особовим складом. У цей час випускається наочна агітація, готуються матеріали для роботи активу і проводяться різноманітні виховні заходи (дивись додатки сторінка 189). · ІІ етап – напередодні варти, під керівництвом командира роти, у спеціально обладнаному класі, проводяться теоретичні заняття, де вивчаються положення статутів, табелі постів, заходи безпеки, матеріальна частина зброї, відпрацьовується порядок взаємодій між чатовими і резервними групами. Призначається актив варти (агітатори у кожній зміні і редактор бойового аркуша), проводиться його інструктаж щодо форм роботи, знайомство з матеріалами папки агітатора, ставиться завдання начальникові варти на виконання заходів плану морально – психологічного супроводження несення вартової служби. Командир роти спостерігає за морально – психологічним станом осіб варти, їхніми особистими стосунками, станом здоров’я тощо. Після занять проводяться виховні заходи за планом. Старшина роти виписує накладну на додаткове харчування і на вечірній перевірці доводить склад варти. · ІІІ етап – в день заступу. Особовому складу варти обов’язково надається час на підготовку зовнішнього виду та на відпочинок (сон). Отримується додаткове харчування. Під керівництвом командира роти проводяться практичні заняття на вартовому містечку з питань які передбачає статут. Обов’язково проводиться медичний огляд військовослужбовців. Додатково інструктується актив варти. Командир роти спостерігає за морально – психологічним станом варти, їхніми особистими стосунками, настроєм тощо, забороняє видачу листів, вхід особового складу варти з набоями і зброєю до казарми, їдальні тощо, проводить індивідуальні бесіди. Читайте також:
|
||||||||
|