МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Морально - психологічне супроводження несення вартової служби.В період виконання завдань вартової служби особлива увага звертається на формування належного морально-психологічного настрою варти, що досягається: суворим дотриманням статутних вимог до порядку зміни варт та чатових, статутної регламентації несення вартової служби та взаємовідносин між воїнами, створенням відповідних матеріально-побутових умов, загальною організацією служби, формуванням навичок дій при вирішенні проблемних ситуацій. Важливе місце займають такі форми виховної роботи ׃ своєчасне доведення до воїнів результатів перевірок і несення служби змінами і чатовими, постійне інформування про події у світі та країні, організація харчування та відпочинку, роз'яснення положень статутів та чинного законодавства, розповсюдження передового досвіду несення вартової служби Для запобігання злочинам , подіям та нестатутним взаємовідносинам при несенні вартової служби виключити : - вручення поштової кореспонденції напередодні або в день заступання у варту, наявність моб. телефонів; - заступання на пост в одній зміні в/с, які ставляться один до одного з неприязню; - прибирання вартового приміщення одними і тими ж в/с; - безконтрольне приймання їжі о/с варти ; - покарання вартових в ході несення служби ; - формальну перевірку посадовими особами несення вартової служби вартою; - необ’єктивну оцінку несення служби в/сл-ми при підведенні підсумків. В практиці виховної роботи командирів повинно бути щомісячне узагальнення та пропаганда досвіду кращих військовослужбовців під час організації та несення вартової і внутрішньої служби, забезпечення їх наочного висвітлення у періодичній пресі підрозділів, їх заохочення.
Третє навчальне питання: “ Вдосконалення організаційної діяльності офіцера по зміцненню військової дисципліни.“ Керівник заняття, використовуючи довідковий матеріал, зосереджує увагу тих, хто навчаються, на визначенні поняття подальшого удосконалення системи роботи по зміцненню військової дисципліни та правопорядку , його основних шляхів з коротким їх поясненням . Далі розглядаються роль і місце статутного порядку у системі роботи офіцера по зміцненню військової дисципліни. Шляхи подальшого удосконалення системи роботи по зміцненню військової дисципліни та правопорядку - це головні напрямки посилення дієвості позитивного впливу на військовослужбовців відповідними організаційними, виховними та соціально-психологічними заходами. Основними шляхами є: · суттєве покращення соціальної захищеності та матеріального добробуту військовослужбовців і членів їх сімей. Запровадження ефективних матеріальних і моральних стимулів за високі показники в бойовому вишколі, службі та дисципліні. Військовослужбовцю повинно бути не вигідним абияк служити; · соціально-справедлива кадрова політика у військах (силах): - просувати по службі в/с патріотично налаштованих, талановитих, самостійних, ініціативних, фізично здорових, високовідповідальних за поручену справу, думаючих військових професіоналів, пунктуально виконуючих вимоги Статутів; - на навчання до військово-навчальних закладів направляти в/с лише перспективних, національно свідомих, морально і фізично здорових, найбільш всебічно підготовлених; - об’єктивно і справедливо оцінювати внесок кожною посадової особи в успіх чи не успіх підрозділу, в/ч (корабля). - забезпечення зразковості офіцерів і прапорщиків у повсякденній життєдіяльності військ, поза умовами служби та в побуті. - збільшення уваги сержантам (старшинам) строкової служби. Підбір, навчання і виховання цієї категорії в/с повинно стояти на передньому плані повсякденних турбот командирів та їх заступників по роботі з о/с. - підвищення позитивної ролі в повсякденній життєдіяльності підрозділів і частин (кораблів) військовослужбовців - контрактників. Вони повинні бути професіоналами військової справи, взірцем виконання службово-посадових обов’язків; · посилення контролю та надання безпосередньо на робочому місці практичної допомоги у вдосконаленні стилю й системи роботи по зміцненню військової дисципліни та правопорядку підлеглим посадовим особам. Принцип: “Кожний начальник допомагає, контролює і навчає своїх підлеглих, відповідає за рівень їх підготовки і внесок у вирішення поставлених завдань” повинен стати звичкою, нормою і правилом діяльності кожного офіцера. · посилення вимогливості до всіх без виключення офіцерів, прапорщиків (мічманів), сержантів (старших) за особистий внесок в зміцнення військової дисципліни та правопорядку в підрозділі, частині (на кораблі). Активізувати критику недоліків і упущень; · активізація методичної роботи з командно-виховним складом. Показні заняття по організації служби військ, підготовці добового наряду, проведенні занять з бойової і военно - ідеологічної підготовки, організації відпочинку в/с тощо повинні проводитись по мірі необхідності. Безумовно, заслуговують на увагу інструктивно-методичні й семінарські заняття, лекції, доповіді, інструктажі, обмін досвідом тощо; · у зв’язку з ідейно-теоретичною і методологічною невизначеністю, девальвацією цінностей і ідеалів, зниженням стану здоров’я й інтелектуального рівня розвитку воїнів та інших негараздів сьогодення є нагальна потреба в посиленні уваги до індивідуальної виховної роботи. В ході її проведення необхідно творчо підходити до застосування таких форм, як бесіда, співбесіда, розмова, порада, допомога, доручення, консультація, завдання, рекомендація, вислуховування, заслуховування звіту, спонукання до прийняття і виконання зобов’язань тощо; · пожвавлення морально-психологічного забезпечення військової дисципліни та профілактики правопорушень. · державна ідеологія повинна пронизувати бойову і військово - ідеологічну підготовку, службу військ, всю життєдіяльність підрозділів, частин (кораблів) та органів управління. Державні пріоритети, цінності і ідеали необхідно пропагувати, роз’яснювати скрізь і всюди, використовуючи всі наявні сили і засоби виховного й морально-психологічного забезпечення. Кожний в/с повинен глибоко усвідомити: що захищати, від кого і для чого; · поглиблення всебічного аналізу стану військової дисципліни та правопорядку, бойової та в/ідеологічної підготовки, служби військ. При цьому обов’язковим повинно бути дотримання наступних принципів: систематичність, достовірність, принциповість, врахування об'єктивних і суб’єктивних причин у їх єдності та взаємозв’язку. Основними критеріями оцінки стану дисципліни та ефективності системи, роботи по її зміцненню виступають: по-перше, рівень бойової готовності підрозділу, частини (корабля). Бойова готовність і дисципліна тісно пов’язані. по-друге, ступінь підтримання в частині (на кораблі) порядку, відповідність його вимогам Міністра оборони України, Статутам і настановам. по-третє, взірцевість в дисципліні офіцерів, прапорщиків (мічманів) і сержантів (старшин). по-четверте, комплексне проведення інформаційно-пропагандистської, організаторської, соціально-правової, культурно-виховної і просвітницької роботи, ступінь дієвості її форм і методів. по-п’яте, ефективність і стан дисциплінарної практики командирів і начальників всіх рівнів та інші критерії. Реалізація вищеназваних та інших шляхів проявляється в ступені досягнення суб’єктами управління належного стану військової дисципліни та правопорядку.
Читайте також:
|
||||||||
|