Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Засоби навчальної діяльності

Обов’язковим елементом психологічної структури навчальної діяльності є засоби досягнення її мети: навчально-методичні схеми орієнтувальної основи навчальних дій (схеми ООД); навчальні завдання (система завдань); проблемні завдання; сценарії і способи дискусій, діалогів, соціально-психологічних тренінгів; технічні засоби навчання (ТЗН). До них належать інтелектуальні дії (мисленнєві операції), які складають основу пізнавальної та дослідницької функцій навчальної діяльності. Метакогнітивні дії, які передбачають знання про свій інтелект, та використання своїх можливостей; фонові знання, включення нових знань, що структурують індивідуальний досвід суб’єкта.

Засобами регулювання діяльності є навчальні завдання, які повинні охоплювати знання про об’єкти і зв’язок між ними, засоби їх пізнання і перетворення, правила та прийоми вибору тих, що вимагають перетворень і встановлення послідовності їх застосування, а також знання про способи контролю й оцінювання діяльності тощо. Ці засоби виконують регулятивну функцію і входять у зміст діяльності, є предметом засвоєння.

Дискусійним є питання про вибір засобів (матеріальні, речові, знакові, ідеальні) і співвідношення, в якому можна використовувати їх у школі. Свого часу тривали дискусії, чи можна дозволити школярам користуватись на уроках математики мікрокалькуляторами при розв’язанні контрольних задач, довідниками при написанні письмових робіт тощо. У доборі засобів потрібно зважати на доцільність використання у формуванні навчальної діяльності школяра.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. II. Основні засоби
  8. III. Медико-відновлювальні засоби
  9. III. Мотивація навчальної діяльності
  10. III. Мотивація навчальної діяльності
  11. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  12. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини




Переглядів: 1710

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність і розвиток навчальної мотивації | Вікові характеристики суб’єктів навчальної діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.