МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні навчальні впливиУ використанні навчальних завдань важливі спосіб подання їх (явно, неявно); класи завдань (предметні: граматичні, математичні, фізичні; на розуміння навчального матеріалу; на рефлексію); передбачувана активність учня під час розв’язання завдань (перцептивна, мнемічна, мислительна, практична); психологічний тип завдання (репродуктивне, творче). Пояснення нового навчального матеріалу не повинне зводитися до повідомлення інформації, а діяльність учнів не має обмежуватися пасивним сприйманням чи запам’ятовуванням. Адже вони повинні засвоїти не лише знання, а й засоби і прийоми тренування. Відтворення вчителем фрагменту навчальної діяльності, спрямовано на розвиток школяра, сприяє засвоєнню ним знань, умінь і навичок; забезпечує його включення в діяльність. Для цього воно має спиратися на знання вікових та індивідуальних особливостей дітей, передусім способів дій, якими вони вже володіють. Включення учнів у діяльність може бути явним (постановка перед ними завдань, запитань) або неявним (розгортання перед ними смислів навчальної діяльності). Основними параметрами відтворення вчителем фрагмента навчальної діяльності є рівень відтворення; навчальний матеріал, який додатково долучається до регламентованого змісту навчального предмета; розумові дії, що здійснюються у процесі засвоєння змісту. Називають такі рівні відтворення фрагмента навчальної діяльності: а) предметно-змістовий рівень відтворення фрагмента навчальної діяльності. Для нього характерні особлива увага до розкриття змісту навчального матеріалу, який може бути представлений описово (виклад історичної події, опис клімату тощо), або пояснення (педагог не обмежується описом, а пояснює сутність об’єкта, особливості його функціонування, походження, закономірності розвитку тощо); б) предметно-операційний рівень відтворення фрагмента навчальної діяльності. Учитель не лише описує об’єкти, пояснює загальні закономірності їх функціонування, а й розкриває спосіб оперування (наприклад, прийоми аналізу об’єкта, систему операцій з поняттям та ін.); в) рефлексивний рівень відтворення фрагмента навчальної діяльності. Крім опису об’єктів, пояснення закономірностей їх функціонування, способів оперування ними, педагог спеціально розкриває хід свого міркування, основні інтелектуальні та особистісні засоби регулювання своїх дій. Завдяки цьому відбувається відтворення предметної діяльності (тієї, що рефлексується) і процесу ре флексії, предметом якої є власна діяльність та її суб’єкт. Отже, суть основних навчальних впливів не зводиться до пояснення навчального матеріалу, а передбачає повноцінне відтворення цілісних фрагментів навчальної діяльності, спрямованої на його засвоєння школярами. Читайте також:
|
||||||||
|