Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Допоміжні навчальні впливи

Застосовують допоміжні навчальні впливи у розв’язуванні основного навчального завдання, коли учень відчуває певні труднощі. Завдання як навчальний вплив виконує діагностичну і навчальну функції.

Одним із видів завдання є запитання як складова частина умови задачі (її вимога), вузловий аспект навчального матеріалу (запитання для повторення), логічна форма задачі тощо. їх класифікують за:

– класом навчальних завдань (розуміння, рефлексія, предметно-фізичні, предметно-математичні, предметно-граматичні та ін.);

—аспектом навчальної діяльності (змістові, операційні, мотиваційні, саморегулятивні);

—формою запитання (явне, неявне);

—типом активності дітей (продуктивна, репродуктивна);

—за видом активності, який вони програмують (розумова, мнемічна, перцептивна, практична);

—рівнем узагальненості (віднесеність до конкретного завдання чи проблеми, завдань певної предметної сфери, навчальних завдань чи пізнавальних проблем).

Особливої уваги потребують запитання на рефлексію, що стосуються діяльності особистості чи учня. Вони можуть бути спрямовані на виконавчу, контрольну діяльність чи на орієнтування у виконавчій діяльності.

Вказівки як навчальні впливи допомагають учням долати труднощі при розв’язанні завдань, здійснювати певний аспект навчальної діяльності. Змістові вказівки стосуються поданих в умові завдання об’єктів, їх функцій чи способів застосування у розв’язуванні; операційні – операційного аспекту навчальної діяльності.


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. Антропогенні впливи та реакція геосистем на них
  3. Взаємні та зовнішні впливи між кабельними колами
  4. ВИЩІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ III-IV РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ
  5. ВИЩІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ І-ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ
  6. Відображення у навчальній програмі предмета «Я у світі» загальнокультурної компетентності
  7. Відображення у навчальній програмі предмета «Я у світі» складових загальнокультурної компетентності
  8. Властивості гормонів та їх основні впливи. Механізм дії гормонів на клітини організму.
  9. Грецька колонізація Північного Причорномор’я. Античні впливи на розвиток української культури
  10. Для виконання покладених завдань спеціалізовані формування мають у своєму складі — оперативні, допоміжні підрозділи, науково-дослідні організації та виробничі підприємства.
  11. Допоміжні будівлі й приміщення промислових підприємств
  12. Допоміжні джерела




Переглядів: 788

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні навчальні впливи | Психологія методів навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.