Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Відображення у навчальній програмі предмета «Я у світі» складових загальнокультурної компетентності

 

Зміст навчального матеріалу Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів
3 клас
Людина. Людина – як частина природи і суспільства. Розвиток людини протягом життя. Людське «Я». Зовнішність людини. Вияви характеру (чесність, доброта, щедрість, працьовитість). Знання про те, що відрізняє людину від тварини (мислення, мова, праця). Прояв інтересу до своєї зовнішності; прагнення до акуратності; Розпізнавання вчинків. Оцінювання виявів характеру. Приклади залежності успіху людини від її поведінки.
Людина серед людей. Сім’я. Склад сім’ї. Поштиве ставлення до старших та інших членів сім’ї. Школа. Історія рідної школи. Збереження традицій. Правила поведінки в громадських місцях. Вимоги до товаришування, спільної гри, праці, навчання в групах, у класі. Людські чесноти. Прояв інтересу до пізнання і збереження традицій школи. Дотримання правил поведінки в громадському транспорті, кінотеатрі, бібліотеці. Приклади ввічливого поводження, подільчивості, доброти, працьовитості; прагнення до вироблення цих якостей. Оцінні судження, аргументація переваги добрих вчинків; розбір і моделювання конкретних ситуацій.
Людина в суспільстві.Практична робота. Розробка проекту «Славетні українці». Прояв інтересу до пізнання минулого і сучасного України; участі у відзначенні пам’ятних подій, державних і народних свят; накопичення матеріалів з теми, оформлення їх в альбом, портфоліо тощо. Володіння найпростішими навичками поводження в урочистих ситуаціях, в пам’ятних місцях.
Людина і світ. Україна на карті світу. Україна – європейська держава. Різноманітність народів у світі. Винаходи людства. Славетні українці, їхній внесок у світову науку, культуру. Уявлення про різноманітність народів у світі, їхніх культур і звичаїв; Приклади звичаїв інших народів, винаходів українців.
4 клас
Людина. Неповторність кожної людини. Життя людини – найвища цінність. Людське «Я». Історії досягнень людини в науці, спорті, мистецтві (на вибір вчителя й учнів). Обговорення можливостей досягнення успіху. Уявлення про неповторність кожної людини (зовнішність, поведінка, здібності, характер); про можливості людини; значення знань, освіти, працелюбства в житті людини, в досягненні успіхів. Приклади досягнень людей.
Людина серед людей Роль спілкування в житті людини. Культура поведінки. Обговорення різноманітних ситуацій. Правила поведінки в гостях. Уникнення конфліктів з іншими людьми. Людські чесноти Уявлення про культуру взаємин людей в сім’ї, школі, на вулиці; Вживання слів етикету. Встановлення зв’язків між конкретними вчинками і ставленням людей, наведення конкретних прикладів; Уміння поводитись в гостях. Знання правил гостинності. Розуміння значення добрих взаємин, їх переваги над конфліктами, сутності дружелюбності, милосердя, поступливості, наполегливості, відповідальності
Людина в суспільстві.Турбота кожного про довкілля, культурну спадщину. Уявлення і вияв у поведінці турботи про довкілля, культурну спадщину.
Людина і світ. Земля – спільний дім для всіх людей. Україна на карті світу. Уявні подорожі в інші країни (проект). Найближчі сусіди України. Внесок кожної людини в збереження різних культур і природних багатств. Внесок українців у винаходи людства, інші досягнення (науці, культурі, спорті). Уявлення про Землю як спільний дім для всіх людей, необхідність толерантного ставлення до різноманітності культур, звичаїв народів; Україну як одну із країн на карті світу, суверенну державу; про країни-сусіди; Вияв патріотичних почуттів і прагнення знати більше про досягнення українців в різних галузях (у науці, культурі, спорті).

 


Читайте також:

  1. БУДОВА І РОБОТА СКЛАДОВИХ ЧАСТИН ВИРОБУ ННП-21
  2. В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.
  3. Види аналізів, які використовуються для атрибуції предмета.
  4. Види інвентаризації. Відображення результатів інвентаризації в бухгалтерських документах
  5. Визначення предмета діяльності по зв'язках з громадськістю
  6. Визначення предмета та об’єкта дослідження
  7. Визначення складових для побудови матриці SPACE-аналізу
  8. Відносне знання – це знання, яке є в основному адекватним відображенням дійсності, відрізняється певною неповнотою збігу образу з об’єктом.
  9. Відображення IP-адрес на локальні адреси
  10. Відображення IP-адресов на локальні адреси
  11. Відображення в бухгалтерському обліку переоцінки активів і зобов’язань в іноземній валюті
  12. Відображення в обліку вибуття та інвентаризації основних засобів та нематеріальних активів




Переглядів: 1229

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відображення у навчальній програмі предмета «Я у світі» загальнокультурної компетентності | Микола Лисенко.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.