МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||
Анотація навчальної дисципліниМІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ Харківський національний університет внутрішніх справ Навчально-науковий інститут права та масових комунікацій
Кафедра соціально-гуманітарних дисциплін
ЗАТВЕРДЖУЮ Перший проректор з навчально-методичної та наукової роботи ____________ Головко О.М. (підпис) ____________________________ (дата, місяць, рік)
РОБОЧА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА
З дисципліни Філософія
Галузь знань 0304 «Право» Спеціальність 8.03040101 «Правознавство» Спеціалізація господарсько-правова Освітньо-кваліфікаційний рівень бакалавр
м. Харків
Передмова
Робоча навчальна програма з філософії для
студентів за спеціальністю 8.03040101 «Правознавство»
на ___ арк.
Розробник: Шаповал В.М.___________________ Харків:
Харківський національний університет внутрішніх справ, 2013 Рецензенти: Бусова Н.А. Професор, доктор філософських наук, доцент Холод Ю.А. Кандидат юридичних наук, доцент, завідувач кафедри фундаментальних юридичних дисциплін ННІ ПМК ХНУВС
© Шаповал В.М. 2013 © Харківський національний університет внутрішніх справ Анотація навчальної дисципліни Навчальний курс «Філософія» передбачає міждисциплінарний зв'язок курсів логіки, основ етики та естетики, соціології, психології, теорії та історії держави і права, історії України, які вивчаються студентами 1-2 курсів Навчально-наукового інституту права, економіки і соціології Харківського національного університету внутрішніх справ. Розбудова соціальної, правової, демократичної держави в Україні передбачає гуманізацію інформаційної, правової, освітньої, соціальної галузей. Нова соціокультурна ситуація потребує підвищення ролі загальногуманітарних дисциплін в системі підготовки фахівців в будь-якій галузі, але більш за все це стосується тих, хто буде працювати у сфері права та масових комунікацій. Навчальний курс «Філософія» створює загальний гуманітарний фундамент освіти студентів цих спеціальностей. У своїй сукупності різні аспекти курсу «Філософія» дозволяють сформувати у майбутніх працівників сфери права і масової інформації світоглядні, теоретичні та методологічні підвалини, необхідні для здійснення своєї професійної діяльності відповідно до високих стандартів цивілізованого суспільства. Оскільки філософія – це форма самосвідомості культури, то запропонований курс дозволяє набути необхідних знань щодо світоглядних уявлень, теоретичних положень, методологічних підходів, притаманних різним епохам і культурам, навчає орієнтуватися у динамічному світі сучасності. У теоретичному плані даний курс сприяє створенню органічної цілісної системи знань про людину, суспільство, державу, право, їх зв’язок Навчальний курс «Філософія» передбачає міждисциплінарний зв'язок курсів логіки, основ етики та естетики, соціології, психології, теорії та історії держави і права, історії України, які вивчаються студентами 1-2 курсів Навчально-наукового інституту права та масових комунікацій Харківського національного університету внутрішніх справ. Знання, отримані в процесі вивчення курсу «Філософія», є важливою складовою професійної підготовки та формування громадянської позиції майбутніх правознавців та журналістів. Філософська освіта має також загальнолюдське значення. Такі особливості філософського мислення як раціональність, критичність, послідовність, академічна коректність являють собою необхідні умови раціоналізації особистісного досвіду та визначення ціннісних пріоритетів індивіда на засадах розуму. Гуманістична спрямованість курсу «Філософія» має сформувати підвалини світоглядної толерантності, показати навички цивілізованої комунікації, які ґрунтується на визнанні людини найвищою соціальною цінністю.
Мета вивчення курсу «Філософія»: - створення фундаменту для отримання системного знання в соціально-політичній, правознавчій галузі, необхідного для професійної підготовки працівників у сфері права і масових комунікацій; - формування високих громадянських, моральних, загальнолюдських якостей майбутніх правознавців; - озброєння методологічним інструментарієм для успішної дослідницької та практичної діяльності; Завдання курсу: - Ознайомлення студентів зі здобутками світової філософської думки та прищеплення основ філософської культури; - Опрацювання методологічних підходів при розв’язанні дослідницьких проблем; - Набуття навичок критичного мислення та аргументації власної думки; - Розвинення вміння виводити сутнісні закономірності з контексту наявних соціальних процесів.
Навчання за цією Програмою базується на таких принципах: Релевантність: спрямованість на професійні потреби слухачів. Активність: слухачі є повноправними учасниками навчального процесу і повинні приймати активну участь у навчально-виховному процесі, а у подальшому вони самостійно підвищують свій освітній і професійний рівень. Розвиток особистості: у процесі навчання закладаються умови для реалізації особистості. Професійне вдосконалення: підвищення професійного рівня через використання філософських знань у практичній діяльності. Інтегративність: усі компоненти навчання взаємопов’язані та взаємозумовлені. Читайте також:
|
||||||||||||
|